Ayia Napa <3

Hej allesammans!

Nu är jag hemma från Cypern igen. Jag kom hem igår halv sju på morronen, så reste hela natten. Så jag var ju skapligt trött om man säger så. Igår låg jag hemma hela dagen, sov, kikade på tv, läste, åt mat osv..
Jag har haft det alldeles underbart! Så skönt det har varit att komma bort en vecka! Vi har slappat å haft det mysigt hela veckan, det kunde inte ha blivit bättre! (Med vissa undantag som jag kommer till)

I måndags kom vi fram till hotellet någon gång mitt på dagen. Vi var helnöjda med hur vi skulle få bo. Utsikt över poolen, härlig balkong och fint badrum. Vi tvättade bort smink, packade strandväskan och begav oss direkt till stranden. Vi visste såklart inte hur vi skulle gå men såg åt vilket håll havet låg å började traska däråt.. Vi hamnade på några bakgator med en massa grävmaskinger och ombyggnationer å tillslut kom vi fram till havet. Men inte såg vi någon strand inte utan det var väldigt stenigt och inte alls så fint. Men vi gick lite till å såg en liten, liten strand längre fram å la oss där. Vi tyckte att det var otroligt konstigt att det inte fanns nån finare strand i närheten men orkade inte bry oss utan låg där tills solen gick ner..
När vi kom hem till hotellet igen kikade vi på kartan som vi fått å insåg ganska snabbt att vi gått åt fel håll för att komma till den "riktiga" stranden :P Det där är en såndär grej som man gör första dan när man är alldeles för ivrig :P Vi gjorde några fel sånna där "tappar" den dagen men lärde oss allt till nästa dag iaf :)

Följande dagar låg vi på den fina stranden med kristallklart och lagom tempererat vatten :) Hur underbart som helst! På mornarna fick vi en jättefin frukostbuffé å på kvällarna fick vi välja tvårätters middag ur en speciell meny för halv pension.. Vi båda är mycket nöjd med att vi tog halv pensionen, det var verkligen värt det! God mat var det!

På torsdagen tog vi oss en promenad å gick bort till den populära stranden Nissi beach. Den låg 2 km bort. Det var möjligtvis lite mer drag där, men samma vattensporter å samma klara vatten som på stranden nära oss. Det kändes bra att ha varit där när vi ändå var i Ayia Napa lixom. Men jag tyckte rå att vår strand var minst lika bra :)

På fredagen drog vi ut på en partybåt, det var intressant och skoj :P Haha, herregud vad sjuka grejer de hade på planeringen för de 5 timmarna som vi spenderade där.. Så mycket mer vill jag inte berätta, men det roligaste var ändå att vi fick hoppa från båten rakt ner i det ljuvliga vattnet, det var härligt!! Å verkligen ett minne för livet :)

Där på fredags natten blev det mindre skojj då jag gjorde illa min fot.. Det var ett gatuspel som var gärningsmannen i det hela, jag la i en peng och en arm med en fotboll åkte ut, jag sparkade på bollen å såg sedan på en skärm hur bra jag träffade mål. Fyra sprakar fick vi, först gjorde jag två sedan Malin en å båda missade. Så på sista sparken tog jag i som attan å vred till lite granna. Det skulle jag inte ha gjort. Jag föll ihop för att det gjorde så ont på den inre fotknölen och jag började jag blöda. Jag förstår fortfarande inte hur det kunde börja blöda, för jag hade inte sparkat på något vasst. Såret blev iaf typ 2 gånger 2 milimeter stort.. Det gjorde färjävla ont, jag trodde att jag krossat knölen.. Skitknäppt verkligen!
Efter mycket om och men åker jag ambulans till sjukhuset tidigt morgonen därefter.. För att inte gå in på alla detaljer så kan jag säga att vi tillbringade exakt hela lördag dag på sjukhuset (stackars Malin som inte fick ligga ute i solen pga mig). Jag fick en bedövningsspruta i ryggen, undersökt av två läkare och en sjuksyster, röntgade foten, fick två bedövningssprutor på foten, sydde några stygn på knölen, fick antiflammatoriska tabletter, bandage och kryckor..
Å jag som hatar sjukhus! Jag har typ aldrig varit på sjukhus i Sverige, men när jag är utomlands så tycker jag tydligen att det är en bra idé att passa på. Jag tyckte att det var skitläskigt att sy och att det gjorde ont. Jag rös i hela kroppen å när jag tittade på såret så blev jag spyfärdig, det blir jag fortfarande. Uscha, tål inte sånt där jag ä..!

På söndagen följde jag med Malin ut på en snorklingtur, tyckte att jag kunde göra det för hennes skull, å jag har ju trots allt snorklat förut så det gjorde inte så mycket, låg kvar på båten å solade undertiden ja :P Den dagen avslutade vi på stranden.. Jobbigt vare att inte kunna bada när det var dags att svalka sig..

På måndagen åkte jag tillbaka till sjukhuset för en återkontroll, läkaren tyckte att det såg fint ut. Jag behövde inte kryckor eller bandage längre. Så nu har jag bara som en bomullstuss och en bagagestrumpa över såret. Måsta även köpa desinfektionsspray att spruta på när jag bytte bomull.. Foten är lite blå men ser väl helt ok ut..
Senare på kvällen åkte vi mot flygplatsen å sedan hem mot Svea igen..

Fördelar av upplevelserna på Ayia Napa:
  • Kristallklart vatten med underbar temperatur
  • Fina stränder
  • Fint hotell
  • Fin pool
  • Trevlig personal
  • Inga jobbiga försäljare
  • Perfekt värme och fint varje dag
  • Många äventyrsmöjligheter
  • God mat
  • Bra uteliv om man vill
  • Bra sjukhus? (det märks väl :P)
  • Billig dryck
Jag skulle verkligen kunna tänka mig att åka tillbaka dit. Å tror även att jag skulle välja att åka dit under oktober månad igen då det är lågsäsong och inte för mycket party å dunka dunka. Nu kunde man sova å ta det lungt när man ville och annars åka till en krog om man ville parta.. Dessutom var temperaturerna perfekt och det var fint varje dag, jag vet inte om jag hade pallat om det varit varmare.. Så jag är riktigt nöjd med denna resa och det var hur bra som helst att jag åkte med dig Malin! Vi ville samma saker och kom så bra överens med vad vi skulle få ut av vistelsen, helt underbart!! Cypern rekommenderar jag till er, å det tar endast 4 timmar att åka dit :)

Det gick inte att lägga ut nå bilder idag.. Jag har laddat ner för mycket denna månad så det går skitsegt. Jag får helt enkelt lägga ut några på måndag då det är november istället. Då lovar jag att ni ska få se på härliga bilder :P

PusselpussPuss!!

Tick tack, tick tack, tick tack...

Nu sitter jag och Malin här hemma å väntar på att få bege oss mot Arlanda för att tillslut komma fram till Ayia Napa.. Spänningen är på topp. Jag kan inte sitta still.. Jag är nervös också, för jag är ju så flygrädd.. Det har kommit mer och mer med åren, när jag var liten tror jag inte att det var så farligt men de senaste gångerna har jag sutte å bite sönder naglarna typ.. Uscha.. Jag vill tycka att det är skoj och mysigt.. Får försöka ha den inställningen nu då så får vi se hur det går.. Det ska iaf bli otroligt skönt att åka utomlands, jag ska njuta av varenda sekund!!!!
Jag vet inte vad jag ska skriva mer nu, jag kan inte koncentrera mig.. Blir rastlös, har sprattel i bena.. Vår färdplan ser ut såhär iaf:

02.40 Buss från Sumpan till Centralen, framme 03.04
03.32 Buss från centralen till Arlanda, framme 04.45
06.45 Flyg från Arlanda till Larnaka, framme 12.05 (Lokal tid, de ligger 1 timme före)
Där åker vi med Fritidsresors buss till hotellet..

Hemresan blir på Tisdag den 26/10
01.10 flyg från Larnaka till Arlanda, framme 04.35
05.50 Tåg från Arlanda till Centralen
Sen tar jag väl nån tunnelbana hem å lägger mig i sängen med ett leende på läpparna efter att ha haft det helt underbart :)

Det var det.. Jag kommer väl antagligen inte skriva nå mer på en vecka nu då.. Men jag berättar om min resa när jag kommit hem.. Ha det bra, för det ska jag ha :)

Puss&Kram <3

Lördagskvällen är räddad :)

Tjo allesammans :)

Nu äre kväll å jag är påväg ut för att träffa Johan, Benji och förhoppningsvis Sean också.. Jag skrev ju tenta idag å det kändes rätt ok måste jag säga. Jag borde faktiskt få godkänt! Så jag ska försöka njuta av denna lördagskväll nu :) Men det här är ju mer nervöst än när man vet att man har kuggat, nu kommer jag gå runt å hoppas å hoppas, vara nervös i en vecka.. Tur att de rättar relativt snabbt iaf :) Sen jag kom hem från tentan har jag bara degat, kikat på DH, pratat med några vänner å nu har jag duschat å gjort mig i ordning. Vi ska mötas på Söder för att dricka några öl, vi måste ju faktiskt fira att kursen är över :P

Nu hinner jag inte skriva nå mer. Men jag skriver nå mer imöran. Ha en trevlig å rolig lördagskväll!
PusselipussPuss!!

Tenta imorrn då.. Igen..

Okej, jag blev kanske lite för djup i förra inlägget, jag ska lyssna på dig Lovisa :) Men jag kom helt enkelt in i de tankebanorna pga av avsnittet i DH.. Det är inte så att jag grubblar ihjäl mig, ibland kan det vara skönt att få ut lite sånna där funderingar också faktiskt :) Men idag har det inte alls varit så iaf :)

Jag gick upp igen vid nio å pluggade rätt så bra innan jag var på gymmet klockan 12. Idag gick jag på Shape, det var den klassen som jag fick så otroligt ont i benen av första gången jag var där. Det var nu min tredje gång å vi körde ett helt annat program, som jag gillade mycket mer! Det var mer mage å det tycker jag är väldigt bra :) Det var otroligt skönt att träna. Efter det gick jag hem å duschade å åt lunch. Jag pluggade några timmar till å sedan var jag på affären å handlade. När jag kom hem läste jag igenom de viktigaste teoridelarna på matten å sedan gav jag mig. Nu får det räcka med allt plugg. Det får helt enkelt gå som det går imorron. Jag tror att jag har en god chans att klara godkänt, men man vet ju aldrig, så jag vill inte säga nå innan jag har sett tentan.. Men ni som läser detta innan klockan nio imorron kan väldigt gärna hålla tummarna för mig :)

Utanför mitt fönster igår kväll..

Jag sitter å kikar på Idol. Å jag måste då bara säga att Elin är så jädrans bra, jag rös när hon sjöng! Jag tycker att hon ska vinna, hon är störtcool :) Perfekta outfiten, rösten och personligheten för att vara en idol!! Så go Elin!

Som sagt, imorron äre tenta. Å efter den får jag se vad jag hittar på. Jag har inget planerat. Borde väl kanske fira lite, men vi får se.. Ska ju faktiskt åka utomlands på måndag morgon :P Hihihi, så ska väl kanske tagga till dess istället :)

Efter idol här ska jag nog försöka lägga mig i sängen.. Åtminstonde lägga mig där å kika på DH :P Hehe.. Jag måste ju försöka sova så att jag är pigg och klartänkt imorron på tentan.. Jag skriver nå mer efter den å berättar hur det gick.

Puss&Kram så länge!

Många frågetecken!

Idag gick jag upp vid nio, käkade frukost och satte mig vid köksbordet å började plugga.. Men shit vad less jag är, jag vet inte ens om jag lär mig saker längre.. Ibland rör jag bara ihop det så att det blir ännu jobbigare än vad det egentligen är. Man blir så stressad när det är dags för tenta, allt detta tenapluggande får en nästan att bli galen känns det som.. Men vid tolv fick jag ta mig en rast å gå å möta fotbollsIssa på SATS. Hon jobbar på SATS i Gävle å var på nån utbildning här i Sumpan så det är väl klart att man får ta å ses över lunchen :) Hon följde med hem till mig, vi snackade och åt. Efter drygt en timme var hennes lunch slut, å därmed även min..Så då vare bara dags att gå tillbaka till plugget igen. Bläää! Jag är riktigt less.. Det var iaf otroligt uppmuntrande att få besök av en vän, det uppskattade jag verkligen :)

Nu ikväll har jag bara kikat på Desperate Housewives, tror att ögona mina har blivit tvrutor (dataskärmar :P?) så jag känner mig lite yr å dåsig faktiskt, hahha.. Men det var så jädrans spännande så jag kunde inte sluta. Snacka om att de där seriemakarna kan hitta på intriger som aldrig mister sin kvalitet! Riktigt bra serie! Jag är inne på säsong sex nu, så snart kan jag följa det som går på tvn istället :)
Det senaste avsnittet fick mig faktiskt att fälla några tårar. Haha, jag är så känslig sådär, kan grina till typ vad som helst. Å i detta avsnitt vare en som dog å en massa som tänkte på hur livet kunde ha varit..

Jag hatar egentligen när man tänker på saker som kunde ha varit. Jag är en sån som har en tendens att kunna göra det. Det kan väl ändå inte vara bra för nått..? Det som har varit har varit, då finns det inga om. Men trots de så kan man inte sluta fundera på hur det skulle ha kunnat sett ut istället. Varför gör man så, det är ju plågeri mot sig själv. För likt förbannat kan man inte ändra på det som gjorts. Tufft läge..

Ett enda stort frågetecken..

Samtidigt som man tänker tillbaka så tänker man även framåt i tiden. Vad gör jag om 1, 5 10 år? Lever jag? Har jag familj? Är jag frisk? Vad jobbar jag med? Vart bor jag? Har jag mina nära och kära kvar? Trivs jag med livet? osv.. Det finns så oerhört många frågetecken å trots det så formar man ju svaren nästan helt själv.. Det finns även funderingar om vad man kommer vara med om under vägen, hur man kommer utvecklas, såras och glädjas. Å vi har bara ett liv, det är väl kanske det som skrämmer mig mest, vi måste se till att inte ångra något vi gjort å samtidigt inte helller ångra något vi inte har gjort. Det kan få en att bli lite stressad.. Ta dagen som den kommer fungerar bara i viss mån, man måste kunna sätta upp mål och planera också för annars trampar man på samma ruta hela livet å hoppas på att nått magiskt ska hända. Om det är nått jag har lärt mig så är det att ta saken i egna händer om det ska ske någon förändring..!

Kände att jag blev lite djup där, jag blir ju så ibland när det börjar bli läggdags.. På tal om läggdags så måste jag dra mig mot sängen nu. Jag undrar hur jag ska kunna sova bara, det blåser så otroligt mycket ute och jag bor ju allra högst upp så när vinden tar i märker jag det verkligen :P

Men sov gott då! PussPuss!

Nedräkningar..

Inatt kunde jag inte sova, det tog en jädra tid innan jag fick ro i kroppen.. Ögonen var jättetrötta, det lixom gjorde ont i dem, men kroppen ville inte sova.. Jag antar att det betyder att jag rörde mig alldeles för lite igår.. Tillslut somnade jag iaf..

Idag har jag gjort samma saker som igår, men klockan tolv befann jag mig i SATS träningslokal å började CorePulse passet. Det är verkligen huuur jobbigt som helst, jag är helt slut efter 15 minuter. Men alltså extra skönt efteråt :) Jag träffade även en kvinna från Hudiksvall, hon kände igen mig för jag hade namnet på en restaurang från Hudik på tröjan jag tränade i. Jag berättade att jag egentligen kommer ifrån Gnarp å då visade det sig att hennes föräldrar har haft hand om Gnarpsbaden så hon visste precis vad jag pratade om. Tänk vad världen är liten.. Det var trevligt..

Här är jag och Malin om 5 dagar :D

När jag duschat, käkat mat å kikat på ett till avsnitt av DH begav jag mig mot busshållsplatsen. De tar knappt tio minuter för mig att åka till Solna. Först gick jag till polisstationen å hämtade ut mitt pass, det gick väldigt smidigt att både beställa och hämta ut det, det uppskattas verkligen! Vet ni föresten att det numera är obligatoriskt med fingeravtryck på passen, shit alltså, nu har de stenkoll på oss ;P
Därefter gick jag till Solna Köpcentrum å handlade lite grejer på Apoteket, såsom Solskydd 10 och 15, AfterSun salva, kroppssalva och några tomma småflaskor som man kan fylla med Schampo och sånt som man redan har hemma.. Gick även in en sväng på Akademibokhandeln och handlade en ny stfitpenna samt mer stift.. Jag vete fan hur jag lyckas men mina stiftpennor går alltid sönder, tror att det där är min fjärde penna bara för den här terminen.. Men jag tyckte att jag skulle behöva ha en tills på lördag då jag skriver tentan i Linjär Algebra 2.

När jag kom hem satte jag mig ner å pluggade en massa. Men det är så drygt att plugga, jag vet inte om jag riktigt har samma energi som förra året eller vad det är. Jag tycker iaf inte att det är lika kul längre. Vi läser ju matte nu å jag vill bara ha det överstökat så att jag får läsa fysik istället, för det tycker jag både är intressant, svårt och skoj :)

Jag gillar att vara brunhårig, iaf över vinterhalvåret :P

Vi får väl se om jag kan somna bättre inatt, jag känner mig då riktigt trött, å idag har jag ju faktiskt tröttat ut kroppen litegranna också å inte bara skallen.. Om 3 dagar äre tenta och om 5 dagar åker jag utomlands, hihihi det ska bli så underbart! Jaja, nu vet ni vad jag har sysslat med idag också..

Vi hörs imorrn! PussPuss!

Desperate Housewives :)

Idag har jag bara varit hemma hela dagen, förutom då jag gick till Ica för att handla lite mat.. Det har varit väldigt tråkigt.. Har inte pratat med en endaste människa. Har inte öppnat munnen för att prata förutom "Hej" och "Du kan slänga kvittot" när jag var på affären.. Åsså pratade jag med pappa i typ tio minuter, men det var allt.. Snacka om deprimerande..

Det enda jag har gjort är att ha varierat mellan att äta, plugga, titta på desperate housewives, gått på toa och kikat på tv.. Snacka om långtråkigt, tur att jag gick ut för att handla en sväng för jag hade alldeles ont i huvve sådär på eftermiddagen.. Jag antar att min morgondag kommer se likadan ut, eller då ska jag iaf gå å träna, det ska bli riktigt skönt :)

Jag håller ju fortfarande det där med att träna minst 2-3 gånger i veckan, det är jag väldigt nöjd över iaf. Man mår som sagt var mycket bättre när man varit där, det gäller bara att släpa sig dit även de dagar då det känns skitjobbigt..

Jessica och Fabian <3

Jag glömde berätta att jag har en dator igen, den är jättefin och fungerar perfekt. Jag har återigen min snälla vän Asse att tacka! Jag har blivit väldigt bortskämd vad det gäller datorgrejer, han kan hjälpa mig med allt :) Så tack så mycket!
På tal om människor som är givmilda så kom AZ's mamma, Kerstin, hit häromdagen å gav mig ett lakan, två påslakan och fyra örngott som hon hade sytt till mig :) De var väldigt fina och AZ fick likadana, så nu är vårt sovrum väldigt enhetligt bäddat :P På varje del som jag fick står det Mimmi :) Så gulligt och snällt! Tack så mycket för det också!

Jag har som sagt var kikat mycket på Desperate housewives, jag försöker se ikapp så att jag kan kolla varje tisdag på tvn istället, men jag är bara inne på säsong 5. De är så svåra att få tag i.. Men jag har äntligen hittat en sida där jag kan titta på dem helt gratis och lagligt via nätet. Förut brukade jag kika på http://ch131.com men så fungerade det aldrig längre, iaf inte med DH så jag letade upp en annan å nu kikar jag på http://www.free-tv-video-online.info/ Det finns en nackdel å det är att man bara kan titta i drygt 70 minuter i streck, för att se mer måste man avvakta i en timme. Men det är bara bra för mig egentligen, då kan jag plugga där emellan :P

En otroligt rolig, spännande, pinsam och bra serie!!

Det var allt för mig idag.. Vi hörs igen imöran då :)
PusselipussPuss!

Resa till Ayia Napa.. Check ;)

Shit vad dålig jag är på att skriva blogg nuförtiden.. Hanna har till och med klagat på mig, så tänkte att det kanske var bäst att skriva nå rå :P

Sliten efter tenta och jobb..

Det har hänt mycket nu på sistonde känns det som, jag vet inte riktigt vart jag ska börja.. Förra helgen skrev jag iaf Analys 3 tentan, å jag visste på en gång att jag inte hade klarat den. Jag skrev bara på två frågor av sex, så det kändes ju ganska piss.. Men men, hade nästan förväntat mig det också när jag fick reda på att det var Svensson som skulla skriva tentan, han skriver så jädrans svåra tentor.. Direkt efter tentan begav jag mig till centralen för att hoppa på tåget mot Hudiksvall..
Där blev jag hämtad, å vi åkte raka vägen till Berggården i Gnarp. Där vare full fart, så det var bara att hoppa in i jobba. Det var riktigt skoj att jobba den kvällen, det kom en massa folk och det gick riktigt bra. Dock blev det sent, så man var ju skapligt sliten på söndagen..
Jag var kvar i Gnarp ända till onsdageftermiddag, det var svårt att slita sig därifrån. Speciellt från Max och Fabian.. Men det var bara att återvända till verkligheten hur jobbigt det än kändes..

SötFabbe som badar, men hellre vill klättra ur :P

Helgen som var nu tog jag det bara lungt på fredagen å kikade på Idol tillsammans med AZ. Men i lördags vare lite mer fart. Först träning å sedan åt jag, AZ, Niklas, Kerstin och Göran på restaurang, det var mysigt. Därefter drog vi ungdommar till söder för att hälsa på på Isabelles jobb, vi drack några öl som hon serverade oss. Klockan ett stängde restaurangen, då drog AZ och Niklas hem, men jag väntade på Isabelle i en anslutande krog.. Medans jag väntade på henne träffade jag folk från skolan, så hann inte få tråkigt ens i en sekund. När Isabelle var färdig drog vi till Östermalm istället, Isabelle var sugen på Solidaritet så vi åkte dit :)

Att tilläggas här är att Isabelle är en mycket god medmänniska som gav 70 svenska riksdaler till en uteliggare som hon tyckte var fin :P

Inne på Solidariet dansade å drack vi, men när klockan blev över fyra drog vi till donken å käkade lite. Därefter hade vi fått för oss att vi skulle på efterfest, å hur i hela friden Upplands Väsby lät som ett bra ställe kan jag inte riktigt förstå nu, men dit drog vi halvfem-fem på morgonen för att gå på efterfest hos nån som vi inte kände :P hahaha.. Stört! Men det var väl trevligt.. Vid niotiden (efter kanske en timmes sömn) blir vi väckt av Johan som säger att det är dags att åka hem.. Vi beger oss till pendeltågstationen men hittar inte dit på över en timme, så jädrans drygt, å ont i fötterna fick vi av våra höga klackar.. Men men, väl framme åkte vi mot Södertälje, jag och Isabelle hoppade av i Solna å tog bussen hem därifrån.. Vi kom hem kvart i elva på förmiddagen, haha, det kan man väl kalla en lyckad utgång ;)

SötMax visar ett sår som han har på foten :)

Å hur upp och ner dagen blev igår vill jag inte ens prata om.. Herregud vad jag och Isabelle yrade som två galna höns iaf.. Ungefär som den där gången då båda fick för sig att vi satt brevid en självmordsbombare.. Jag behöver väl inte säga mer. Allt löste sig till slut iaf :)

Imorse knackade en man på vid 08.10 för att undersöka vår lägenhet, jag fattade inte riktigt vad han gjorde men han antecknade en massa iaf. Det har å göra med att det ska spränga en massa grejer å dona å fixa med saker på gatan här utanför.. Det tog inte mer än fem minuter så det var ju lungt..
Idag har jag även varit på skolan en sväng, först pluggade jag å sedan vare repetitionsföreläsning inför tentan som vi har i Algebra 2 på lördag.. Denna kurs skulle jag kunna klara iaf, det känns inte helt omöjligt som förra. Så jag ska ge mig fan på det. Jag vill inte ha två omtentor att göra. Så jag måste klara den..!

Min fina syster Antonia <3

Det första jag gjorde när jag kom hem var att ringa Malin å boka vår utlandsresa :) Jippi! Det kommer bli så underbart skönt! På måndagmorgon åker vi till Ayia Napa i åtta dagar, så härligt! Jag längtar som tusan! Jag har ingen aning om vad jag ska packa :P Det ska bli så spännande!!
Just det, i fredags var jag till polisen å beställde ett nytt pass eftersom mitt förra gick ut för två månader sedan, de sa att det skulle komma senast på fredag, å det får vi då verkligen hoppas på :)

En riktigan höstbild i Gnarps natur :P

AZ är utomlands nu med sin mor och far, de är i Tunisien.. Så jag är alldeles ensam hemma hela veckan.. Iofs äre väl en rätt bra vecka att vara ensam på då jag måste plugga så mycket som möjligt, men det är ändå tråkigt. Å såklart ensamt. Å jag gillar inte ensamheten.. Men men, jag ska ju få åka utomlands snart så :D

Gullungen ska sova lite :)

Näe, det får vara allt för denna gång. Det blir så mycket att läsa. Men jag ska försöka skriva igen imorron så att det slipper bli sånna här långa inlägg :)

Sov gott allesammans! PusselipussPuss!!