Desperate Housewives :)

Idag har jag bara varit hemma hela dagen, förutom då jag gick till Ica för att handla lite mat.. Det har varit väldigt tråkigt.. Har inte pratat med en endaste människa. Har inte öppnat munnen för att prata förutom "Hej" och "Du kan slänga kvittot" när jag var på affären.. Åsså pratade jag med pappa i typ tio minuter, men det var allt.. Snacka om deprimerande..

Det enda jag har gjort är att ha varierat mellan att äta, plugga, titta på desperate housewives, gått på toa och kikat på tv.. Snacka om långtråkigt, tur att jag gick ut för att handla en sväng för jag hade alldeles ont i huvve sådär på eftermiddagen.. Jag antar att min morgondag kommer se likadan ut, eller då ska jag iaf gå å träna, det ska bli riktigt skönt :)

Jag håller ju fortfarande det där med att träna minst 2-3 gånger i veckan, det är jag väldigt nöjd över iaf. Man mår som sagt var mycket bättre när man varit där, det gäller bara att släpa sig dit även de dagar då det känns skitjobbigt..


Jessica och Fabian <3

Jag glömde berätta att jag har en dator igen, den är jättefin och fungerar perfekt. Jag har återigen min snälla vän Asse att tacka! Jag har blivit väldigt bortskämd vad det gäller datorgrejer, han kan hjälpa mig med allt :) Så tack så mycket!
På tal om människor som är givmilda så kom AZ's mamma, Kerstin, hit häromdagen å gav mig ett lakan, två påslakan och fyra örngott som hon hade sytt till mig :) De var väldigt fina och AZ fick likadana, så nu är vårt sovrum väldigt enhetligt bäddat :P På varje del som jag fick står det Mimmi :) Så gulligt och snällt! Tack så mycket för det också!

Jag har som sagt var kikat mycket på Desperate housewives, jag försöker se ikapp så att jag kan kolla varje tisdag på tvn istället, men jag är bara inne på säsong 5. De är så svåra att få tag i.. Men jag har äntligen hittat en sida där jag kan titta på dem helt gratis och lagligt via nätet. Förut brukade jag kika på http://ch131.com men så fungerade det aldrig längre, iaf inte med DH så jag letade upp en annan å nu kikar jag på http://www.free-tv-video-online.info/ Det finns en nackdel å det är att man bara kan titta i drygt 70 minuter i streck, för att se mer måste man avvakta i en timme. Men det är bara bra för mig egentligen, då kan jag plugga där emellan :P


En otroligt rolig, spännande, pinsam och bra serie!!

Det var allt för mig idag.. Vi hörs igen imöran då :)
PusselipussPuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0