Resa till Ayia Napa.. Check ;)

Shit vad dålig jag är på att skriva blogg nuförtiden.. Hanna har till och med klagat på mig, så tänkte att det kanske var bäst att skriva nå rå :P


Sliten efter tenta och jobb..

Det har hänt mycket nu på sistonde känns det som, jag vet inte riktigt vart jag ska börja.. Förra helgen skrev jag iaf Analys 3 tentan, å jag visste på en gång att jag inte hade klarat den. Jag skrev bara på två frågor av sex, så det kändes ju ganska piss.. Men men, hade nästan förväntat mig det också när jag fick reda på att det var Svensson som skulla skriva tentan, han skriver så jädrans svåra tentor.. Direkt efter tentan begav jag mig till centralen för att hoppa på tåget mot Hudiksvall..
Där blev jag hämtad, å vi åkte raka vägen till Berggården i Gnarp. Där vare full fart, så det var bara att hoppa in i jobba. Det var riktigt skoj att jobba den kvällen, det kom en massa folk och det gick riktigt bra. Dock blev det sent, så man var ju skapligt sliten på söndagen..
Jag var kvar i Gnarp ända till onsdageftermiddag, det var svårt att slita sig därifrån. Speciellt från Max och Fabian.. Men det var bara att återvända till verkligheten hur jobbigt det än kändes..


SötFabbe som badar, men hellre vill klättra ur :P

Helgen som var nu tog jag det bara lungt på fredagen å kikade på Idol tillsammans med AZ. Men i lördags vare lite mer fart. Först träning å sedan åt jag, AZ, Niklas, Kerstin och Göran på restaurang, det var mysigt. Därefter drog vi ungdommar till söder för att hälsa på på Isabelles jobb, vi drack några öl som hon serverade oss. Klockan ett stängde restaurangen, då drog AZ och Niklas hem, men jag väntade på Isabelle i en anslutande krog.. Medans jag väntade på henne träffade jag folk från skolan, så hann inte få tråkigt ens i en sekund. När Isabelle var färdig drog vi till Östermalm istället, Isabelle var sugen på Solidaritet så vi åkte dit :)

Att tilläggas här är att Isabelle är en mycket god medmänniska som gav 70 svenska riksdaler till en uteliggare som hon tyckte var fin :P

Inne på Solidariet dansade å drack vi, men när klockan blev över fyra drog vi till donken å käkade lite. Därefter hade vi fått för oss att vi skulle på efterfest, å hur i hela friden Upplands Väsby lät som ett bra ställe kan jag inte riktigt förstå nu, men dit drog vi halvfem-fem på morgonen för att gå på efterfest hos nån som vi inte kände :P hahaha.. Stört! Men det var väl trevligt.. Vid niotiden (efter kanske en timmes sömn) blir vi väckt av Johan som säger att det är dags att åka hem.. Vi beger oss till pendeltågstationen men hittar inte dit på över en timme, så jädrans drygt, å ont i fötterna fick vi av våra höga klackar.. Men men, väl framme åkte vi mot Södertälje, jag och Isabelle hoppade av i Solna å tog bussen hem därifrån.. Vi kom hem kvart i elva på förmiddagen, haha, det kan man väl kalla en lyckad utgång ;)


SötMax visar ett sår som han har på foten :)

Å hur upp och ner dagen blev igår vill jag inte ens prata om.. Herregud vad jag och Isabelle yrade som två galna höns iaf.. Ungefär som den där gången då båda fick för sig att vi satt brevid en självmordsbombare.. Jag behöver väl inte säga mer. Allt löste sig till slut iaf :)

Imorse knackade en man på vid 08.10 för att undersöka vår lägenhet, jag fattade inte riktigt vad han gjorde men han antecknade en massa iaf. Det har å göra med att det ska spränga en massa grejer å dona å fixa med saker på gatan här utanför.. Det tog inte mer än fem minuter så det var ju lungt..
Idag har jag även varit på skolan en sväng, först pluggade jag å sedan vare repetitionsföreläsning inför tentan som vi har i Algebra 2 på lördag.. Denna kurs skulle jag kunna klara iaf, det känns inte helt omöjligt som förra. Så jag ska ge mig fan på det. Jag vill inte ha två omtentor att göra. Så jag måste klara den..!


Min fina syster Antonia <3

Det första jag gjorde när jag kom hem var att ringa Malin å boka vår utlandsresa :) Jippi! Det kommer bli så underbart skönt! På måndagmorgon åker vi till Ayia Napa i åtta dagar, så härligt! Jag längtar som tusan! Jag har ingen aning om vad jag ska packa :P Det ska bli så spännande!!
Just det, i fredags var jag till polisen å beställde ett nytt pass eftersom mitt förra gick ut för två månader sedan, de sa att det skulle komma senast på fredag, å det får vi då verkligen hoppas på :)


En riktigan höstbild i Gnarps natur :P

AZ är utomlands nu med sin mor och far, de är i Tunisien.. Så jag är alldeles ensam hemma hela veckan.. Iofs äre väl en rätt bra vecka att vara ensam på då jag måste plugga så mycket som möjligt, men det är ändå tråkigt. Å såklart ensamt. Å jag gillar inte ensamheten.. Men men, jag ska ju få åka utomlands snart så :D


Gullungen ska sova lite :)

Näe, det får vara allt för denna gång. Det blir så mycket att läsa. Men jag ska försöka skriva igen imorron så att det slipper bli sånna här långa inlägg :)

Sov gott allesammans! PusselipussPuss!!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Bra där Mimmi-Caroline ;) <3

2010-10-12 @ 16:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0