Lördagskvällen är räddad :)

Tjo allesammans :)

Nu äre kväll å jag är påväg ut för att träffa Johan, Benji och förhoppningsvis Sean också.. Jag skrev ju tenta idag å det kändes rätt ok måste jag säga. Jag borde faktiskt få godkänt! Så jag ska försöka njuta av denna lördagskväll nu :) Men det här är ju mer nervöst än när man vet att man har kuggat, nu kommer jag gå runt å hoppas å hoppas, vara nervös i en vecka.. Tur att de rättar relativt snabbt iaf :) Sen jag kom hem från tentan har jag bara degat, kikat på DH, pratat med några vänner å nu har jag duschat å gjort mig i ordning. Vi ska mötas på Söder för att dricka några öl, vi måste ju faktiskt fira att kursen är över :P

Nu hinner jag inte skriva nå mer. Men jag skriver nå mer imöran. Ha en trevlig å rolig lördagskväll!
PusselipussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0