Tenta imorrn då.. Igen..

Okej, jag blev kanske lite för djup i förra inlägget, jag ska lyssna på dig Lovisa :) Men jag kom helt enkelt in i de tankebanorna pga av avsnittet i DH.. Det är inte så att jag grubblar ihjäl mig, ibland kan det vara skönt att få ut lite sånna där funderingar också faktiskt :) Men idag har det inte alls varit så iaf :)

Jag gick upp igen vid nio å pluggade rätt så bra innan jag var på gymmet klockan 12. Idag gick jag på Shape, det var den klassen som jag fick så otroligt ont i benen av första gången jag var där. Det var nu min tredje gång å vi körde ett helt annat program, som jag gillade mycket mer! Det var mer mage å det tycker jag är väldigt bra :) Det var otroligt skönt att träna. Efter det gick jag hem å duschade å åt lunch. Jag pluggade några timmar till å sedan var jag på affären å handlade. När jag kom hem läste jag igenom de viktigaste teoridelarna på matten å sedan gav jag mig. Nu får det räcka med allt plugg. Det får helt enkelt gå som det går imorron. Jag tror att jag har en god chans att klara godkänt, men man vet ju aldrig, så jag vill inte säga nå innan jag har sett tentan.. Men ni som läser detta innan klockan nio imorron kan väldigt gärna hålla tummarna för mig :)


Utanför mitt fönster igår kväll..

Jag sitter å kikar på Idol. Å jag måste då bara säga att Elin är så jädrans bra, jag rös när hon sjöng! Jag tycker att hon ska vinna, hon är störtcool :) Perfekta outfiten, rösten och personligheten för att vara en idol!! Så go Elin!

Som sagt, imorron äre tenta. Å efter den får jag se vad jag hittar på. Jag har inget planerat. Borde väl kanske fira lite, men vi får se.. Ska ju faktiskt åka utomlands på måndag morgon :P Hihihi, så ska väl kanske tagga till dess istället :)

Efter idol här ska jag nog försöka lägga mig i sängen.. Åtminstonde lägga mig där å kika på DH :P Hehe.. Jag måste ju försöka sova så att jag är pigg och klartänkt imorron på tentan.. Jag skriver nå mer efter den å berättar hur det gick.

Puss&Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0