Tick tack, tick tack, tick tack...

Nu sitter jag och Malin här hemma å väntar på att få bege oss mot Arlanda för att tillslut komma fram till Ayia Napa.. Spänningen är på topp. Jag kan inte sitta still.. Jag är nervös också, för jag är ju så flygrädd.. Det har kommit mer och mer med åren, när jag var liten tror jag inte att det var så farligt men de senaste gångerna har jag sutte å bite sönder naglarna typ.. Uscha.. Jag vill tycka att det är skoj och mysigt.. Får försöka ha den inställningen nu då så får vi se hur det går.. Det ska iaf bli otroligt skönt att åka utomlands, jag ska njuta av varenda sekund!!!!
Jag vet inte vad jag ska skriva mer nu, jag kan inte koncentrera mig.. Blir rastlös, har sprattel i bena.. Vår färdplan ser ut såhär iaf:

02.40 Buss från Sumpan till Centralen, framme 03.04
03.32 Buss från centralen till Arlanda, framme 04.45
06.45 Flyg från Arlanda till Larnaka, framme 12.05 (Lokal tid, de ligger 1 timme före)
Där åker vi med Fritidsresors buss till hotellet..

Hemresan blir på Tisdag den 26/10
01.10 flyg från Larnaka till Arlanda, framme 04.35
05.50 Tåg från Arlanda till Centralen
Sen tar jag väl nån tunnelbana hem å lägger mig i sängen med ett leende på läpparna efter att ha haft det helt underbart :)

Det var det.. Jag kommer väl antagligen inte skriva nå mer på en vecka nu då.. Men jag berättar om min resa när jag kommit hem.. Ha det bra, för det ska jag ha :)

Puss&Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0