Midsommarafton 2013

Hallå i stugan!
 
Jag var in här för någon dag sedan och la in lite bilder från midsommarafton, men när bilderna väl kommit in orkade jag inte skriva något så jag tänkte ta och göra det nu istället :)
Utan att överdriva så var jag ledig på midsommarafton och tillhörande helg för första gången på typ 10 år!!!! Helt jädra otroligt och det kändes underbart! Självklart åkte jag upp till Hälsningland och firade med mina närmaste :) I vår släkt har vi som tradition att fira midsommaraftonsdagen i Fränö i Forsa med stångdansning, lotteridragningar och ostkaka så det var just vad vi gjorde i år med :)
 
Här ser vi när de klär midsommarstången, bara det är en cermoni i sig :)

Vädret kunde inte bli bättre och det var så mysigt att vara i Fränö där jag så många andra midsommaraftnar förut varit :) Jag njöt! Synd bara att jag inte tog så mycket kort. Sprang dock runt med min kusins systemkamera och knäppte en massa men de bilderna har ju inte jag :/
 
Mot eftermiddagen kvällen bar det av mot Gnarp där grillfest väntade hemma hos Marie-Therese och Tommy :) Som väntat var väl ungefär halva Gnarp där och det var skoj att träffa allt folk för även det var längesedan.
 
Vackraste, vackraste Marie-Therese <3
 
 
 Ecka, Hanna och André :)
 
 
Tält och grejer hade de fixat :)
 
Övriga bilder är snodda av Hanna :P Jag knäpper ju så dåligt med kort nuförtiden :( Måste försöka bättra mig på det igen för det är ju så kul att ha!
 
Me and Hanni :)
 
Lite spex :P Även att vi tillsammans blev Sverige, passande just den dagen :)
 
Jag och André chillar vid verandan :)
 
Ecka och jag i tältet :)
 
AnnaZara och Mia :)
 
Som sagt; vackraste kvinnan EVER!
 
 MC och MT :)
 

Ni ser ju vilka fina bilder det är! Dagen/kvällen var perfekt! Så underbart att först få fira med familj och släkt för att sedan fira med god vänner i perfekt väder, det kunde verkligen inte bli bättre!
Tack Mia och Tommy för festfixandet :)
 
Nu ska jag sova och ladda batterierna för den sista långpannan och arbetsdagen för den här veckan.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0