Sista delen av sommaren 2012

Tjo tjo!
 
Det är bäst att jag skriver några rader för nu har min vän Marie-Therese hunnit klaga på mig ;P Haha! Så här kommer det sista inlägget från sommaren, därefter kommer mina inlägg att vara mer i nutid igen som vanligt :)
 
Det blev inte dagar på stranden utan hann även med en heldag ute på havet med en massa äventyr. Wake board, vattenskidor, madrass och sånt skoj :)
 
Pojkarna redo att bege sig ut på havet :)

När jag testade vattenskidor för första gången för några år sedan kom jag upp på första eller andra försöket, berättar jag lite stolt sådär :) Men i år testade jag wakeboard å tusan vad svårt det var! Riktig irriterande också för jag lyckades aldrig ta mig upp. Testade 7-8 gånger men sedan var jag så slut i armarna så fick ge mig..
 
Jag och (lilla)storasyster Jessica :)

Rikard däremot kom upp lätt som vanligt, det gjorde även Christian. Dessa grabbar som alltid ska vara bäst på sånt där! Irriterande! Men nästa år, då ni, då ska jag klara det!!!
 
Jag, less på att jag inte klarade av att komma upp..

Full fart framåt! :)

Det blev några spelkvällar också. Allt från brändboll till Besserwisser. Jag älskar att umgås å leka :) Sällskapsspel är en av mina absoluta favoriter när man umgås, speciellt frågespel! Älskar att lära mig nya saker :) Fabian var vaken några kvällar när vi satt där å spelade, en kväll var en extra söt. För att förstå det måste ni höra lite bakgrundsinfo :P Det är väldigt ofta som jag vill knäppa kort på den grabben, men han vägrar stå still och vill inte vara med. Jag får liksom tjata på honom. Men så kom han fram till mig med sin apa runt halsen och sa: "Mimmi knäpp kort på mig" Alltså, huuur gullig som helst och värsta stolta posen också, se själva :)
 
Älskade, gulliga Fabian <3
 
Den andra tisdagen som jag var där uppe var jag också på Sigge Hill. Denna gång lyckades jag få med mig både Jessica och Rikard, oerhört trevligt :) Vi, Markus och Alexandra käkade på Manis först och hade det väldigt trevligt.
 

Jessica med en god drink :)
 

Rikard med en god öl :)
 

Jag med en god drink :)
 

Markus, Rikard och Jessica på Manis innan Sigge Hill :)
 

Jag och kusin Alexandra :)
 

Göttans! Medan de andra beställde desserter beställde jag en drink som var som en dessert :)

Även Hanna kom och höll oss sällskap och gick med oss till Gossip (gamla Stadt) där Sigge Hill kör sina spelningar nuförtiden.. Annat var det på August tid, men det ska vi inte prata om nu.. Där inne dansade vi och hade det ganska så trevligt. Det var dock roligare innan.. Å efteråt fick vi vänta på skjutsen hem i över 1,5 timme vilket var väääääldigt drygt. Somliga lessnade ju, om man säger så :P Hahahaha!
 

Krögaren pallar inte riktigt trycket ;P

Några till dagar på stranden hann vi med också. Jag älskar Sörfjärden!! Så underbart på sommaren! På bilden nedan har Rikard kommit ner för att svalka sig lite efter jobbet och Fabian badar med honom :)


Rikard och Fabian ute i vattnet :)

Sista helgen var jag var där uppe var det Hudikkalaset. Jag åkte dit med Jessica och Madde (Rikards syster) vi käkade på Texas och gick sedan in på området. Huvudattraktionen var såklart Loreen och vi lyssnade på hela hennes framträdande. Hon var duktig som vanligt, hon sjunger så otroligt vackert och coolt :) När vi lyssnat färdigt på henne gick vi in på August och dansade där, väldigt trevligt :) Jag och Madde hann dessutom med att åka en karusell :)
 

Loreen i Hudiksvall :)

Nu har det blivit ett sånt där långt inlägg ingen. Hoppas att du är nöjd nu Mia! Haha, nädå det är bra att du säger till mig :) Vi hörs snart igen då folket!
 
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är mer än nöjd vännen, keep up the good work! :) Gull-fabbe då! Jag smälter.. Dom är så söt dina systersöner så det finns inte!

2012-09-06 @ 10:51:37
URL: http://mialundholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0