Finbesök :)

Hej hej folket!
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har ett flertal gånger i flera dagar försökt skriva några rader från min mobil men har inte lyckats komma in på sidan ens. Vet inte vad det är för fel. Laddade till och med om appen, men det gick ändå inte :( Men det var ändå inte så viktiga saker, dock skulle det vara roligt om ni följde mig på twitter också, för där skriver jag oftare och då vad jag känner just då. Blir lite mer aktuellt än dessa blogginlägg som jag gör nuförtiden..
 
Iaf så hade jag och AZ finbesök av Anna för några veckor sedan och då passade även Isabelle på att komma hit å hälsa på, vilket var väldigt trevligt. Vi käkade tacos och pratade på :) Här ser ni mina fina damer:
 
Isabelle, AnnaZara och Anna :)

Isabelle drog hem lite senare och då gick vi andra tre ut. Vi åkte till F12 men varken AZ eller Anna gillade det stället så vi stannade inte så länge. Var nog där max i en timme. Men strunt samma, jag fick umgås med dem iaf :)
 
I väntan på pendeln..
 
Åker pendel :)

Vi tog nattbussen hem och satte i en film här istället :) Det var mysigt, men jag och Anna däckade ganska snabbt :P Haha! AZ fick svulla i sig sina popcorn själv :P
 
Någon dag senare fick vi även besök av min kära vän Lovisa från Lund :) Det var väldigt trevligt det med och ganska spontant, sånt gillas verkligen!
 
AZ och Lovisa i bussen på väg till Naturhistoriska :)

Vi kände för att vara lite kulturella så drog på museum :) Vi passade även på att gå på Cosmonova. Vi valde att gå på Sea Rex i 3D :) Det var väldigt bra och lärorikt.
 
Koncentrerade brudar i väntan på Sea Rex :P

På kvällen blev det middag tillsammans med andra gamla klasskompisar. Vi drog ihop the old gang. Det var riktigt skoj! Kul att vi lyckades matcha in Niklas också som endast var hemma under en 2 veckors semester från sitt jobb på Cypern :)
 
Johan och Niklas :)
 
Sean :)
 
AZ :)
 
Lovisa :)

Vi spelade spel, trollade med kort, lyssnade på musik, sjöng, snackade, dansade och hade det väldigt skoj. Som på den gamla goda tiden! För första gången sedan jag och AZ flyttade hit (3 år sedan) så klättrade vi upp och hängde i vårt tak :P Haha :)
 
Lite otajmade bara :P
 
Haha :)

När det var dags för utgång begav vi oss mot Patricia. Shit vad jag har varit där mycket på sistone. Var där förra helgen också å stängde stället tillsammans med Angelica. Haha! Men det är bra där :)
 
Drygt 160 vs. knappt 180 :P (AZ har klackar där ;))

Dagen efter jobbade jag. Det var tungt! Men gick bra. AZ och Lovisa gick på bio och hade det trevligt.. Det hade jag velat vara med på också. Men men, måste man jobba så måste man. Jag hade redan tagit ledigt på fredagen så ville inte göra det på lördagen också. Jag måste ha mina pengar också :)
 
Aja, det var allt för nu. Möjligt att jag skriver lite mer senare ikväll igen. Om inte annat så får ni ha det så bra till nästa gång vi hörs ;)
 
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0