Ljus igen, bra eller dåligt :)?

Hej hej!

Få se nu.. Jag hann berätta vad jag hade gjort fram till förra måndagen.. Å jag kan ju tråkigt nog meddela att jag inte har gjort typ något alls den här veckan som är värt att skriva om i bloggen.. Jag har varit själv hela helgen och jag är det fortfarande för AZ är upp i Gnarp. Jag har inte kunnat träna nå pga av handen och jag har så mycket att ta tag i med plugget så det har nästan inte blivit nå gjort alls! Dessutom har jsg ätit alldelles för mycket ocg tyckt lite synd om mig själv :/ :P Men förhoppningsvis ska det ändras imorgon!!

Igår hade jag tenta i kursen "Astrofysikaliskt spektra" och det gick piss!! Det fungerar ju liksom inte att ta "ledigt" en hel vecka så som jag gjorde pga handen och sedan skriva tenta.. Men det visste jag väl egentligen redan.. Får ta den kursen på omtentan också helt enkelt, jag brukar oftast sätta dem på andra gången :)
Efter tentan åkte jag in till stan och träffade denna pudding:


Isabelle min kära vän, vi ses alldeles för lite för att bo i samma stad!

Det blev en lunch på John Chris å sedan gick vi runt på stan i flera timmar. Lyckades konstigt nog missa rånet på guldsmedsaffären och skottlossningen, men poliser och helikopter märkte vi minsann av..
När vi var helt slut i benen drog vi hem till mig och även Issas kille kom och vi käkade mat tillsammans, väldigt trevligt med lite sällskap :) Sedan blev det Top Model, melodifestivalklipp, skratt och en massa mer skvaller :) Isabelle slingade även fler slingor på mig och det här gången blev det verkligen ljust :) Lite mörkare underhår och fortfarande en halvtaskig utväxt i hårbotten.. Måste försöka ta å färga in den på något bra sätt nästa gång :)

Jag knäppte nåt kort i morse så att ni kan se en blond Mimmi igen :P Det blev inte så bra bilder för jag hade bråttom, men här kommer en iaf:


Ljushårig igen.. Kommentarer på det :)?!

Idag efter föreläsningen var jag kvar på skolan till 17.30 å åkte sedan därifrån till fotbollen. Jag kikade på träningen och efteråt hade vi spelarrådsmöte. Vi hade en del viktiga punkter att ta upp och det blev några givande diskussioner och resultat :)

Nu är jag väldigt trött och ska dra mig till sängen.. Imorgon bitti ska jag till Karolinska Sjukhuset och ta bort gipset :) Så jag hoppas verkligen att allt har gått som planerat, håll tummarna för mig för nu vill jag börja träna igen!!

PussPuss!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa Svamp

BlondMimmi är het!

2012-03-10 @ 17:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0