Underbara människor!

Hallojsan!

I lördags åkte jag, Jessica och barnen ner till Mellanfjärden och grillade lite korv med Elin och hennes familj (Alexander, Elida och Leon). Jag fick även träffa systrarna Brusell och deras barn, oerhört trevligt :)


Mys i Mellanfjärden :)


Det blåste lite för mycket bara, annars var det perfekt :)

På eftermiddagen åkte vi upp till Sundsvall istället, hem till mamma och Stefan. Dit kom även Linnéa och Mio. Nu vet ju alla ni att jag vill ha barn, typ alla dagar i veckan, men alltså varje gång man träffar en bebis blir man ju så otroligt sugen vare sig man tänker på det annars eller ej! Mio är sååå söt!!


Trebarns-morsa ;P?!


Jag och sötaste lilla Mio :)

På kvällen blev det Melodifestivalen, Fabian myste på för fullt i soffan med sin lilla godisskål :)


Sötnos :)

Max ville däremot kika på sin nyaste film istället, som han för övrigt redan hade sett typ 5-6 gånger :P Så vi bäddade upp för honom i "flick-rummet" framför min dator :)


Även han med en liten godisskål :)

När det blev läggdags åkte jag, Jessica och barnen till Antonia och Mattias lägenhet, också i Sundsvall, och sov där.. Dagen efter var Jessica och Rikard på bröllopsmässa medan mamma och Stefan var barnvakt. Jag däremot började min resa hem till Stockholm igen..

Det var allt för nu :) Vi hörs imöran igen!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0