Umgås :)

Heej!

På måndagen vaknade jag upp ganska utvilad, hade endast vaknat en gång på natten så det var skönt. Vi åt frukost och sedan kom Linnéa och lilli Mio på besök :) Vi alla gick på en promenad runt Sidsjön, det var riktigt fint väder!
Mot eftermiddagen åkte jag och mamsen söderut, hon släppte av mig i Gnarp hos Jessica och fortsatte ner till Hudiksvall själv.


Linnéa och Mio :)

Jag och Jessica hämtade barnen på dagis och umgicks med dem :) Det var så skoj att träffa Max och Fabian, det var så längesedan!


Sötaste Fabian!


Vacker musik av Max på morgonen :P

På tisdagen blev jag väckt av småprinsarna, men inte blev jag sur för det inte, trots att det var tidigt :P Vi hade det väldigt mysigt :)
När vi lämnat barnen på dagis följde jag med Jessica in till Hudik där vi mötte upp hennes studiegrupp på CUL. Jag fick lite, lite pluggat men mestadels tog jag hand om Elins söta Leon :) Det var oerhört trevligt att träffa den lille och Elin!!


Leon och pluggbrudarna :)

På kvällen var Jessica på träning och Rikard jobbade så jag tog hand om barnen och nattade dem, det var väldigt mysigt :)

Nu ska jag dona lite här hemma, men vi hörs senare idag!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0