Bröllopsplanering, me like :)

Hallå hallå!

Jag har lite svårt att komma ihåg vad jag gjorde på vilken dag förra veckan.. Men nån dag var jag och Jessica och hälsade på farmor och farfar iaf, det var väkdigt trevligt :) Det var ett tag sedan som jag träffade dem.. Vi gick en sväng på stan också, jag köpte mig en jeans-jacka :) Jag kunde inte prova den ordentligt pga av gipset men gjorde en chansning ;)


Trötta Fabian som vaknat och ville ha mer vällning :) Sötnos!

På torsdagen var jag på en promenad i Gnarp med min faster Anna iaf, det var mysigt :) Vi gick hem till dem en sväng och fortsatte prata också. Hon var så gullig, jag fick en bok och en cd-skiva av henne som hon tyckte passar mig :) Får försöka läsa boken någon gång när jag har tid här framöver..

På fredagskvällen blev det taco-mys med: Jessica, Rikard, Max, Fabian, Christian, Magdalena, Louise och Alexander :) Senare på kvällen blev det rätt mycket bröllopssnack också, speciellt mellan oss tjejer. Vi donade med inbjudningskorten, det var skoj för vi fick tillslut fram ett fint resultat :) För er som inte vet det så är det min syster Jessica och hennes fästman Rikard som ska gifta sig i sommar :)


Pyssel, pyssel :)

Efter ett tag gav killarna upp och gick ner till vardagsrummet och spelade Guitar Hero och Wii istället :P Men nästan lika bra det så att vi brudar kunde diskutera ordentligt, haha! Man märker hur mycket ett bröllop verkligen kretsar runt bruden :)

Nu ska jag dra mig till sängs.. Vi hörs imöran!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0