AZ=Sexy mama ;)

Halloj!

Jag orkar egentligen inte skriva nåt ikväll så slänger in några få rader bara för att underhålla er lite när ni väl läser detta :) Inte för att jag tror att det kommer vara så underhållande, men ändå :P

Idag åkte jag till skolan drygt en timme innan föreläsningen började och tränade på min presentation. När det väl var dags gick det ganska så bra. Fick två punkter i bakläxa men det ska väl gå bra.. Efter skolan gick direkt hem till min elev och jobbade där. När jag kom hem tog jag det lugnt och hade ett ganska långt samtal med mina kära syster Jessica :) Haha, det är skoj att vi såhär i efterhand kan skratta åt bråk som vi haft :)

Nu senare på kvällskvisten har jag och AZ pratat en massa skit och spelat spel på mobilerna mot varandra.. Jag vet, det är hemskt! Vad hände med vanliga sällskapsspel liksom!? Dagens teknik alltså :)


En alldeles bedårande rumskompis ;)


AZ fina bild till mig, haha! Men jag lyckades lista ut att det var ordet WOW iaf :)

"Draw Something" är ju askul att spela! Dock dags att köpa den fulla versionen för snart har alla orden gått runt ;P Å dessutom så förbättrar det, det engelska ordförrådet :)

Aja god natt på er!

Imorgon gäller det btw! Då ska gipset bort!!!! Weeehooo :D 9.00 på Karolinska sjukhuset, hoppas det blir bra nu då!!!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0