Loreen :)

Heej!

När jag kom hem till Isabelle och Patrik blev jag genast serverad ett glas rött vin, oerhört gott var det :) Vi pratade och Patrik donade med maten, som också smakade väldigt bra när den blev färdig :) Vi hade ätit upp lagom till Melodifestivalen började och vi satte oss i soffan. Vi alla tre förde vårt lilla egna poängprotokoll och förde sedan samman allas, som på den gamla goda tiden :)
Vi åt chips, dipp och godis till det drack vi både vin, öl och whiskey.. Mycket trevligt!
Å jag blev så glad att Loreen vann! Ett riktigt coolt och annorlunda nummer, i år känns det faktiskt som att det kommer kunna gå bra i ESC :)


Första lagret påse jag tar på mig när det är dags att duscha..


Å andra lagret.. Ni kan kanske förstå att det tar ett tag för mig att duscha :P


Sötnosarna Patrik och Isabelle :)

När klockan blev efter midnatt däckade vi alla i soffan, haha pigga gänget :P Jag vaknade igen vid 2-tiden å tvättade bort smink och borstade tänderna. Då vaknade de också, ett tag där trodde jag att Isabelle hade förvandlats till Victoria i Top Model Sverige :P Haha!

Idag fick jag en god frukost också å sedan åkte jag hem igen.. En oerhört trevlig vistelse hade jag hos dem :)
Sen jag kom hem har jag pluggat ganska mycket och nu på kvällen har jag kikat på "Miljonjakten" och sedan "Taken". Jag gillar "Taken" väldigt mycket! Det är en bra film, så se den om ni inte har sett den!

Nu ska jag gå å lägga mig. Dock är jag fortfarande ensam hemma. Det var meningen att AZ skulle komma hem idag, men hon ångrade väl sig. Vi får hoppas att hon kommer imorgon istället för det börjar kännas väldigt ensamt här nu :P

God natt och puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0