O.S.A till mig :)

Hallå där!

Shit vad klockan är mycket! Vad jag gör vaken nu kan man ju verkligen undra.. Jag fastnade framför tvn, det var Ghost på fyran, den är ju så fin så kunde inte stänga av sådär mitt i :P

Idag har jag bara varit hemma, pluggat lite och snackat en hel del i telefon med syster Antonia och faster Anna  :) Sen har jag haft lite fredagsmys med mig själv, chips, dipp och The Voice Sverige :)

Detta fina brev kom in genom brevinkastet idag, hihi :)


Skönt att man blev bjuden, speciellt när man ska vara Toast madame ;) Hör av er till mig nu alla som är bjudna och som vill komma :)

Nä men gud, nu måste ju jag gå å lägga mig! Vi hörs imorgon istället :)
PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0