Min underbara familj!

God kväll på er!

Så jag bröt alltså lillfingret och blev gipsad. Jag har aldrig tidigare brutit något men nån gång ska ju vara den första.. Jag och AZ tog bussen tillbaka till Sumpan å på vägen hem köpte vi oss en varsin pizza för det var vi minsann värda :) Min oerhört snälla, beskymrade och underbara familj gjorde allt de kunde för mig! Pappsen donade med försäkringen uppe i Hoting och båda mina syrror och min mamma åkte ner hit till Stockholm för att ta hand om mig :) Det var verkligen hur snällt och mysigt som helst!!! Det blev melodifestivalen och en massa gott att stoppa i munnen! Trots att jag sa att de inte behövde komma ner så tror jag faktiskt att jag gjorde det.. Jag sov väldigt oroligt den natten så det var skönt att kunna krypa ner i någons famn och få kärlek!

Söndagen spenderades en sväng på stan, de ville se vart det hade inträffat både för min och deras skull..
Ja just det, jag ringde och polisanmälde honom på lördagseftermiddagen också. Det kändes faktiskt riktigt skönt och det kändes bra att kunna lämna lite signalament! Det finns tydligen några som kallas för "Kramligan" här i Stockholm och det är ganska troligt att jag råkade ut för nån av dem..
Iaf så bestämde jag mig för att följa med mina kära familjemedlemmar upp till Norrland, så det var precis vad jag gjorde! Väl uppe i Hälsingland blev det ett stopp hos mormor och morfar i Forsa där vi blev bjudna på middag och fika, även morbror kom förbi en sväng :)
Sedan fortsatte bilen upp till Gnarp där vi släppte av Jessica och hälsade på Rikard en snabbis. Vi åkte sedan till Medelpad och släppte av Antonia hos sig i Sundsvall å sedan åkte jag och mamma hem till henne och Stefan, också i Sundsvall :) Mysigt att sova över hos mamsen, det behövde jag också!

Lite bitter på mig själv att jag inte knäppte några kort på dessa värdefulla timmar!
Jag lägger in ett videoklipp på min favoritlåt just nu istället :) Den spelas tydligen väldigt mycket på radion, men det vet inte jag eftersom att jag aldrig lyssnar på det. Men mamma önskade den här låten på Spotify när vi åkte upp till Norrland å sedan dess kan jag inte riktigt få nog! Så är det alltid för mig när jag hittar en ny låt jag gillar, den spelas om och om igen :) Lyssna och njut!



Nu har jag typ kramp i handen av allt skrivande så det blir inget mer ikväll.. Men vi hörs imorgon istället! Kram och god natt på er :)

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0