Klackar och plugg :)

Heej :)

Idag har jag bara varit hemma. Jag har pluggat, tvättat, sjungit och duschat :) Det har varit en ganska trevlig start på dagen ändå, trots pluggningen.. Hela tiden hade jag på mig mina supersnygga skor också för att gå in dem lite, vill ha en anledning att ta på mig dem på riktigt snart ;) Det såg nog ganska roligt ut; de höga skorna, strumpbyxor, ful t-shirt, osminkad och variation mellan plugg och sång och dans :P Fördelen med att vara ensam hemma, man kan bete sig hur som helst :P

Nu sitter jag på tuben på väg hem till Isabelle och Patrik. Där ska jag bli bjuden på middag och rött vin, oerhört trevligt! Klockan 20.00 är det melodifestivalen som gäller, och rösta på Loreen nu gott folk, den låten är riktigt bra speciellt tillsammans med hennes framförande av den :)

Jag övernattar hos dem så att jag slipper åka hem sent ikväll alldeles själv.. Men vi hörs imorgon vilket fall!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: LOvisa Svamp

SNYGGA SKOR! Men du blir ändå inte längre än mig moahahha!

2012-03-10 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0