Har int ti!!

Heeej!

Sekunderna, minuterna, timmarna och dagarna bara rusar förbi!!! Jag hinner inte med mig själv..! Nu ligger jag i sängen och är helt slut, men tänkte att jag kunde skriva några rader iaf. Vill ju hålla igång bloggen.

Å jag har fortfarande inte lagt ut bilder och berättat om förra helgen.. Sorry! Å i helgen var det full fart igen på alla sätt och vis :) Tur att man fortfarande är rätt ung så att man orkar med en till tuff vecka trots en livlig helg..

På fredag kommer det som sagt bli lugnare för mig å då kommer jag skriva här regelbundet igen, är lite för stressad nu..

Men jag mår bra! Jag tränar för fullt igen! Jag sover inte bort värdefulla timmar! Jag umgås med riktigt trevliga människor och har helt enkelt skoj mitt i all stress! Precis så som jag gillar att ha det, det vet ni :) Det skulle ju kunna vara en aning mindre i skolan.. Men snart så!

Med det sagt säger jag nu god natt å så får vi se när jag hinner skriva nästa gång. Puss och kram på er :)

Hör är en halvtaskig bild på mig och IdaSofie från i lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0