Vad hände nu lixom :S

Heeej!!

Å shit! Jag vet inte riktigt vad jag håller på med nu :S Kanske något väldigt dumt.. Men jag blev så jädrans sugen när jag stod inne på Willys och såg alla hyllorna..
Måtte det bli bra, måtte det bli bra!!!!
Vi vet om en timme :S :P


Blondera slingor.. Själv.. Risky business!


Den där skrämmande färgen hade jag glömt bort :P

Shit! Vad konstig jag är! Värsta spontant blev det. Jag hade ju tänkt gått till en salong och börjat fixa slingor för att långsamt få tillbaka min blonda fina färg.. Men blev sååå jädrans sugen idag att jag inte kunde låta bli.. Om det blir bra är det ju tiotusen gånger billigare också, fast det är väl kanske väldigt svårt att få det bra egentligen :S

Ni som är vakna; håll tummarna för mig!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0