Familj & Vänner <3

Hallå där :)
Nu är det dags för mig att komma igång med bloggandet igen, har haft en lång semester från det..!
Jul och nyår spenderades iaf uppe i kära Hälsingland/Medelpad :) Jag har haft det riktigt bra och det är svårt att komma ihåg och kunna få med allt här, men ska försöka mitt bästa och ta med så många bilder som möjligt, för som vi alla vet säger en bild mer än tusen ord :P Detta inlägg kommer att innehålla bilder endast från min Iphone så räkna inte med den bästa kvaliteten..


Utsikten från mitt fönster när jag bor i Gnarp :)

Dagen innan julafton, alltså den 23:e var jag å brudarna bjuden på middag hemma hos Mia. Alla kunde inte men det blev iaf jag, Mia, Hanna och AZ :) Maten som serverades (3-rätters) var otroligt god och vi hade väldigt mysigt :) Det blev lite spel, men mestadels skitsnack precis så som det ska vara!


Anna-Zara och Marie-Therese, två av mina älsklingar :)


Jag och min Hanna :)

Självaste julafton spenderades först hos mamma och Stefan där det serverades en oerhört god julfrukost samtidigt som vi löste melodikrysset :) Mitt på dagen hämtade jag upp pappsen och vi åkte hem till Jessica och Rikard där jag tillbringade resten av dagen! Det blev Glögg, Kalle Anka, Jultomte, Suveränt god mat, Spel och en massa mys :) En riktigt bra julafton hade jag minsan!


Maxen är superglad över alla sina julklappar :)

Max var så söt, han tyckte nämligen själv att han fått väldigt många julklappar så han fortsatte hela tiden att säga; "Wow, jag måste ha varit riktigt snäll! För kolla vad många julklappar jag fått!"
Sååå sööt!!


Fabian var nöjd efter att han fått sin hjälm och jacka samt av att få sitta i morfars knä :)


Min vackra storasyster Jessica :)

På juldagsmorgonen körde jag in pappsen till Hudik så att han kunde hoppa på tåget till Arlanda för att sedan flyga vidare till Thailand, å nej, jag är inte alls avundsjuk på honom..!
Jag åkte tillbaka till Gnarp å taggade egentligen bara inför kvällen :) På eftermiddagen åkte jag, Hanna och Mia in till stan igen men denna gång hem till Johanna! Där började vi göra oss i ordning och så småningom kom även Anna dit. Vi hade det väldigt trevligt med en jädrans massa skvaller :P


Brudarna gör sig snygga, förlåt, snyggare ;)

När vi var färdiga fick vi skjuts av kära Marianne (Johannas mamma) till Texas där vi som vanligt hade bokat ett bord. Å ack så gott det var igen :) Jag älskar den restaurangen!!


Jag på Texas :)


Hanna på Texas :)

När vi käkat färdigt gick vi hem till Hannas mamma å fortsatte vår förferre där innan det blev dags för krogen, å när jag säger krogen, men jag såklart August :) Där stojade jag och Mia väldigt mycket så jag har bara bilder på oss två, å inte några bilder utan en hel del.. Haha, här får ni se en drös, det bjuder jag på och vare sig hon vill det eller inte gör Mia det också :P


Mia och jag ganska fina om jag får säga det själv :P


Vi försöker väl se lite roltiga ut..


Här är vi ganska fula faktiskt..


Å här är en till ganska ful bild :P


Denna bjuder jag på.. Tror att Mia försöker våldspussa mig eller nått (varför kan man ju undra med tanke på hur jag ser ut) :S :P


Naw, här får den lilla raringen en puss trots allt :P

Vi gick alltså till August och där röjde vi som tusan! Jag har till och med spelat in några videos därifrån men ska kika igenom dem nån gång till för att se om jag kanske kan lägga ut nån av dem här :P När krogen stängde hämtade min kära svåger oss och vi åkte tillbaka till Gnarp.
Bilresan gick väldigt bra men shit vad det blåste, jag har aldrig varit med om något dylikt! 10-15 träd låg på E4:an, helt sjukt! Tur att Rikard kör så bra :)
Väl i Gnarp blev det efterfest och jag kan väl säga som så att jag inte sov många timmar den natten, men skoj hade vi så det var det väl värt :)


Jag på juldan hemma hos Hannas mamma..

Nä ni, det får vara allt för idag. Men var inte oroliga, jag är tillbaka igen imorgon ;)
Sov gott folket!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0