Shopping med Isabelle :)

God kväll eller god natt ska jag väl kanske säga :)

Som jag skrev tidigare var jag alltså på stan i ett flertal timmar med min kära vän Isabelle :) Vi har inte setts på väldigt länge så vi hade en hel del att prata om, me like :) Vi gick först runt i lite affärer, provade kläder och skrattade åt varandra. När vi blev hungriga satte vi oss på John Chris Coffee och åt två väldigt goda sallader! Där blev vi kvar i tre timmar :O Haha! Som sagt, hade en hel del att prata om. Så när vi bestämde oss för att gå därifrån hade alla butiker redan stängt och det blev dags för oss att åka hemåt..


Min kära Isabelle :)

Men jag fick lite köpt idag också iaf :)


Kofta 199:- Svarta höga jeans 499:- Träningsshorts 149 :- från Gina Tricot


Blåa Don Donna-sammetsskor från Rizzo 499:-


Ser ut att ha helt olika färg, men det är samma skor. De är väldigt mörkblåa!

Jag kunde bara inte låta bli att köpa dessa skor.. Jag behöver dem verkligen inte, men de var så läckra och satt väldigt bra på också :) Dessutom så har de kostat 1499:- så det var ju verkligen ett kap! Frågan är när jag ska ha dem på mig bara :P Haha! Jag blir lång i dem, hehe.. Får bli till helgen när det ska mysas med Hanna :)

När jag kom hem blev det lite plugg, WordFeud, Tv och internet.. Nu är det dags för mig att sova. Ja just det, jag köpte en svart "sängkjol" på HM home också, endast 100:- Superbilligt ju :) Nu kan man äntligen gömma saker under sängen ordentligt :P

Aja.. Ska som sagt sova nu. God natt allesammans vi hörs imorgon!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0