Ensamt fredagsmys..

God kväller!

Idag är det fredag, vilken härlig dag kan många tycka. Men för mig känns det som vilken annan dag som helst, iaf den här veckan..
Jag har bara varit hemma idag och försökt plugga på omtentan som ska göras/klaras nästa vecka. Det har väl gått sådär, det är så otroligt mycket fakta! Väldigt svårt att lära sig allt :/

På eftermiddagen mot kvällen begav jag mig ut och sprang runt sjöarna igen som förra veckan. Det gick lite tyngre men jag lyckades iaf. Det blev även 20-minuters solning idag, såå skönt! För att lyxa till det lite, eftersom att det är helg, blev det sushi till middag :) Jag gick faktiskt och köpte lite lösgodis också!


Så gott! Number one Sushi i Sumpan är väldigt bra!!


Postkodmiljonären var ju såklart på tvn :)

Jag som är singel och ensam hade alltså mitt egna fredagsmys med sushi, räkchips, cola zero och lösgodis framför postkodmiljonären och nu Da Vinci Koden :) Inte helt fel, men ändå tomt :/

Om jag själv hade suttit i heta stolen idag hade jag kommit lika långt som henne utan att behöva använda en enda livlina :) Så jag måste ju såklart se fortsättningen imorgon, än så länge har jag (hon) 75 000:- och det hade ju suttit ganska bra :) Jag älskar att se på postkodmiljonären! Jag är lite av en nörd och brukar även passa på att kika på Vem vet mest när det passar :)

Hoppas att ni alla har haft en fin fredag! Jag skriver imorgon igen, ni kan vara lugna :P
Dock måste jag klaga på er, endast 2 stycken har svarat på mitt förra inlägg och det är ändå över 30 pers som läst min blogg idag!! So come on :)!!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0