En vecka!

Heej!
Nu är jag här igen :P Haha, har så fullt upp vissa dagar att jag varken hinnee eller orkar skriva ett blogginlägg.. Men låt mig tänka, det har hunnit gått en vecka sedan sist jag skrev. Vad har hänt sedan dess..

I fredags var jag först i skolan och jobbade med rapporten, jag var väldigt flitig men blev ändå inte färdig så jag gav upp nån gång vid fyratiden om jag minns rätt. Jag åkte hem, vilade en sväng och sedan bytte jag om till löparkläder. Drog igång Spotify på mobilen och begav mig ut i Sumpan. Jag sprang till sjöarna, runt båda sjöarna och hem igen. 6,5 km på 40 minuter, det är jag väldigt nöjd med :) Därefter gick jag och solade i 20 minuter innan jag hoppade in i duschen.. Resten av kvällen spenderades hemma framför tvn.


Jag i fredags kanske :P

I lördags gick jag upp å pluggade lite, men på eftermiddagen blev det jobb på Wärdshuset, 16.00-24.00. Det var ett bröllop på 35 pers, det gick väldigt smidigt.. Men trött var jag när jag kom hem.

I söndags jag jag upp 06.30! Blää! Kent hämtade mig och vi åkte på fotbollscup.. Vi ställde upp med två lag eftersom att vi är så många. Jag spelade i andralaget. Försöka matchen gick verkligen fruktansvärt dåligt! Andra matchen var mycket roligare och gick ganska bra, men förlorade den också när motståndarna fick in ett mål när det var 10 sekunder kvar.. Sista matchen gick ganska bra och vi vann. Så det var väl skönt att avsluta så. Vi gick såklart inte vidare, men det gjorde förstalaget och de tog sig hela vägen till tredje plats :)

I måndags var det skola och fotbollsträning, vila där emellan..

I tisdags var jag hemma och städade, vilket verkligen behövdes! Mot kvällen åkte jag till Djursholms Värdshus där det var avskedsmiddag/personalfest :) Vi bjöds på champagne, hummer med majonäs och vitt vin, entrecote med stekta grönsaker, potatisgratäng och rött vin, ostar och pannacotta! Huuur gott som helst!! Det var oerhört trevligt också :) Vid midnatt drog vi vidare till en krog och där blev det öl och shottar :S :P Jag blev full, vilket jag inte hade tänkt blivit, men skoj var det :)


Linda :)


Partypeople :)


Middag :)


Bytt yrke från kock till servitör :)?


Sofia :)


Ägare, fru, köksmästare och annan personal :)

Igår var det slappt! Jag var väldigt trött :P Men 15.30 åkte jag och jobbade som läxhjälpare och direkt därefter blev det ett hårt träningspass med fotbollen. När jag kom hem blev det chips och dipp :)

Idag sov jag ganska länge och åkte till skolan så att jag var där till 13.00. Då började ytterligare en ny kurs; introduktion till astropartikelfysik. Trodde att det skulle vara skoj, men just nu känns allt rörigt och väldigt svårt :/ Men vi får väl se..

Nu har jag skrivit så otroligt mycket att jag måste sluta :P Men det kommer ett till inlägg senare ikväll :)
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0