Anna :)

Hej alla glada!
Det här inlägget kommer att handla om en väldigt god vän till mig :) För några år sedan umgicks vi varje dag och nästan varje sekund utav den dagen. Vi jobbade tillsammans, bodde typ tillsammans, festade tillsammans, hade semester tillsammans, åkte utomlands tillsammans, ja typ allt gjorde vi tillsammans! Det var underbara tider och jag älskar att tänka tillbaka på dem. Idag gjorde jag mig själv en tjänst och kikade igenom lite gamla bilder också :) Dock är det bara bilder som jag har lagt ut på min bilddagbok (som jag skrev innan blogg blev populärt) för resten av bilderna är i Gnarp i min gamla dator.. Men jag hittade en hel del ändå :)

Jag pratar såklart om min kära vän Anna! Vi är fortfarande vänner, men inte längre på samma sätt att vi träffas varje sekund :P Den lilla rackarungen fyllde 25 år för snart två veckor sedan och jag vill med det här inlägget också gratulera henne på den stora dagen (i efterskott) :) Vi har gjort mycket tillsammans och jag kommer alltid att minnas alla sjuka och roliga grejer vi varit med om!! Här kommer några bilder för att färska upp minnet lite :P


Minisemester på Sörön, här har vi hittat två ankungar att mysa med :) -Sommaren 2007


Fortfarande på Sörön, kallt i vattnet och Anna kunde/ville inte blöta håret för hon hade sin hårförlängning i, vi (farmor) löste detta med en hemmagjord badmössa=systembolagspåse :P -Sommaren 2007


Typisk "personalfest" efter jobbet i Mellanfjärden, vi ser dock lite väl slitna ut :P -Sommaren 2007


Klassisk hinna-in-på-krogen-direkt-efter-jobbet-och-svepa-en-massa-shottar-för-att-hinna-ikapp-de-andra-kväll :P Pigga och fräscha :) -Sommaren 2007


En otroligt söt bild på oss (tycker jag själv) från Thailand :) -Hösten 2007


Vi njuter av livet i Thailand :) -Hösten 2007


Är nog fortfarande den bästa resan jag någonsin har gjort, åtminstone topp 3 :) -Hösten 2007


Anna & Jag i Tänndalen :) -Vintern 2007

Sen är det ett glapp på bilder.. Jag slutade med bilddagboken och hade inte riktigt kommit igång med facebook än.. Å de andra bilderna är som sagt i Gnarp.. Så nu blir det ett hopp :)


På förfest hos Hanna i Hudiksvall :) -Sommaren 2010


På gatufesten i Sundsvall, vi hade såå skoj!! -Sommaren 2010

Sedan är det ett glapp igen.. Svårt att få bilder tillsammans när man bor i olika städer och till och med i olika länder.. Men de bilderna är vilket fall nyare så de har jag garanterat redan lagt upp här på bloggen :)
Som sagt skoj har vi haft och än är inte de roliga tiderna över, vänta ni bara!

Grattis på 25 års dagen Anna, i efterskott :) Varför inte starta trend, vi hade ju din 20 års fest när du fyllde 21 också, så det blir kanske att vi firar 25:an nästa år istället ;)

Puss och kram mina nära och kära <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hur söt är du inte Mimms!! Vilken underbar start på morgonen!! Å vad med fina minnen vi har tillsammans, blir alldeles rörd här på morgonkvisten!! Säg mig fina du, när blir nästa äventyr av? ;) <3

2012-01-19 @ 09:33:00
Postat av: Anna-Maria

Otroligt fint inlägg om Anna..:)

Fina minnen..:)

2012-01-20 @ 07:19:17
URL: http://blogg.mama.nu/jagochdu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0