Söndagen den 1 januari 2012!

Heej!!

Söndagen den 1/1-2011 vaknade jag 10.00, endast ca 5 timmar efter att jag lagt mig. Jag skulle kunna tro att jag fortfarande var lite berusad :P Tillsammans med andra "morgonpigga" började vi städa undan gårdagens fest, å det var ta mig tusan skitigare än vad det brukar vara när de har haft pubkvällar :P Men tillsammans gjorde vi ett oerhört bra arbete :) Några, speciellt Rikard, donade med en riktigt god och stor frukost också. Mysigt att äta den tillsammans sådär dagen efter :P


Maggie sprang runt i mjukisbyxor å högklackat när vi städade :)


Jessica, Matte och Antonia.. Inte direkt i sina bästa dagar :P


Max och Fabian var ju såklart pigga, så det var bara att underhålla dem på bästa sätt :P


Jag vill ej vara med på kort en dag som denna..

När vi städat färdigt, ätit oss mätta och alla (utom sovmästaren Markus såklart) vaknat begav vi oss ut på en promenad runt Gnarp.. Det var faktiskt skönare än jag trott, men annars så hatar jag faktiskt att promenera :P
Resten av dagen spenderades hemma hos Jessica och Rikard, det blev pizza big time! Jag å några till spelade Besserwisser i flera timmar, me like :)

Jag stannade kvar i Gnarp någon dag till men var sedan tvungen att ta mig hem till Stockholm igen. Jag hade huuur mycket packning som helst så det blev en taxi från centralen hem till dörren, det var det lätt värt!!
Det får vara allt för nu, vi hörs senare idag :)

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0