Nyårsafton 2011 !

Heej :)
Nu är det dags att berätta om själva nyårskvällen, weehoo!
Vi alla åkte som sagt var till Berggården (ett pensionat i Gnarp som Jessica och Rikard äger) efter anglingen, där gjorde vi oss i ordning tillsammans medans vi sjöng å hade skoj :) Det blev löshår, lösögonfransar, mycket smink, ny klänning och höga klackar för min del och många andra :) Varför inte slå på stort när man ändå håller på lixom :P


Fina Magdalena är färdig medans vi andra fortsätter att göra oss i ordning :)


Min vackra syster Antonia är också färdig :)

Medans jag och några till fortfarande gjorde oss i ordning donade de andra med duktning och matlagning, så det slapp jag undan, hehe :) När alla var färdiga blev det matdags! Å det var otroligt gott, trevligt och mysigt :)


Elin som jag fick sitta brevid :)


Felix som satt snett mittemot :)



Elin och jag :)


Dags för Fabian och Max att sova, här får vi den sötaste pussen någonsin av Fabian :)


Alexander och jag :)


Louise och Magdalena :)


Anna och Louise :)

När vi var mätta och belåtna blev det dags för lite sång! Mattias spelade underbart på pianot och vi andra sjöng å hade riktigt skoj! Vi lekte även en del lekar, så roligt när man är många!


Allsång :)

När tolvslaget närmade sig började vi traska ut för att skjuta upp våra raketer :) Dessvärre har jag inte direkt några bilder på det..


Louise, Alexander, Mattias och Anna :)


Markus :)

Sedan gick vi in igen och fortsatte att röja!! Det blev dans, mys, lekar, snack å allt möjligt! Riktigt skoj :)


Snygga gänget, haha!


Jag och Anna :)


Christian rockade på han minsann :)


Jag som börjar se lite sliten ut :P

Hela nyårsafton blev otroligt lyckat! Jag som tvivlade på om jag skulle stanna kvar i Gnarp eller inte, där fick jag, för det här var nog det bästa hittils :)
Tror att jag om i säng någon gång efter 5, precis så som det ska vara :)

Jag hoppas att ni andra också hade ett trevligt nyår! Det var allt för idag, vi hörs imorron ;)
PussPuss!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Mimmi kul att du skriver!!

Men titta vad roligt det ser ut på fotografierna runt huvudena era!! :)

2012-01-12 @ 15:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0