Mellandagarna :)

Hej hej!
Låt se, igår när jag skrev kom jag till juldagen.. På annandan var vi som vanligt hembjudna till Fagerhovs på middag. Det var otroligt mysigt, skoj och trevligt som vanligt!
Den 27:e var det tänkt att åka till mormor och morfar på julmiddag men pga stormen som var gick det inte för de hade strömavbrott fortfarande. Så det blev en sväng in till Hudiksvall istället :)
Den 28:e drog jag in till Sundsvall och var på stan med mamma och Antonia, jag köpte mig äntligen en ny digitalkamera :) Jag hade fått presentkort på Media Markt i julklapp så där köpte jag den :)


Fabian som leker "rulla bollen" med Max :)


Sötiaste Maxen :)

Den 29:e hade vi Olssons-kusiner tillsammans med bröder, systrar och make planerat ett överraskningsfirande för vår kära kusin Louise som fyllde 20år på julafton :)
Vi invaderade deras lägenhet och fyllde den med ingredienser för god mat och läskande dryck och rövade med henne till Nöjeshallen där vi åkte GoCart :) Det var väldigt skoj, bra fört och hett humör :P


Jag & Christian :)


Louise och Alexander :)

När turneringen var över åkte vi hem till Louise och Alex och lagade till kanske världens godaste middag :) Det var alltså riktigt gott om man som en av kockarna får säga det själv :P Efter middagen blev det dans, sång, charader, skitsnack, mys och en massa massa annat! Så underbart att umgås med mina kära kusiner, systrar och respektiven :P Vi har väldigt roligt tillsammans!!


Jessica, Antonia, Mattias, Alexandra, Christian, Magdalena, Alexander och Louise :)


Ett av de vackraste paren ever! Alexander och Louise!


Två av mina vackra kusiner; Alexandra och Louise :)


We goes crazy :P Haha, så skön bild! Även att jag försöker vara seriöst!


Å vad händer här lixom :S Haha! :D


Systrarna Olsson <3


Jessica och Christian :P Ingen aning om vad det gör, haha!

Nu har jag delat med mig av lite bilder iaf, det finns egentligen många fler men orkar inte lägga in, det tar sådan tid. Jag har som vanligt laddat hem för mycket så det går segast ever att lägga in en bild på bloggen..! Men hoppas att ni är rätt så nöjda ändå :)
Det var allt för ikväll. Vi hörs imorgon gott folk!

PussPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0