Angling :)

Todeloo folket!
Då har vi alltså kommit till fredagen den 30/12-2011. Den dagen spenderades i Sundsvall, i Birsta med Marie-Therese :) Vi var ute efter lite mer shopping! Vi båda hittade en helt del faktiskt.
När vi blev less och inte längre orkade gå runt på stan åkte vi hem till Hanna i Gnarp :) Där måsta vi genast visa upp våra fina inköp till Hanna..


Nya byxor, ny skjorta och nytt hårband :)


Mia och Hanna :)


Vackra Marie-Therese!

Lite senare på kvällen kom även Anna. Vi satt å snackade några timmar men sedan var det dags för mig att åka hem till Jessica och Rikard igen för att dona med det sista inför morgondagen (Nyårsafton)!

Nyårsafton började med en otroligt trevlig dag på isen :) Vi var drygt 20 pers som samlades för att angla och grilla! Det var huur mysigt som helst, vädret var verkligen perfekt också! Nedan följer en del bilder från dagen så att ni själva kan se hur vackert det var :)


Redo att bege mig ut på sjön :)


Spark var nästan nödvändigt för att kunna ta sig någonstans på den hala isen..


När jag, Jessica och Anna kom till sjön hade dessa gäddor redan blivit fångade :)


Fabian visar upp fisken de fångat :)


Maxen är så duktig på att åka spark :)

Dags att dra upp en ny firre :)


En stor rackare blev det :)


Max lite rädd för den stora gäddan :P


Jag och Anna turades om att skjutsa varandra på sparken :)


Jessica provade långfärdsskridskor för första gången :P


Markus får skjuts av starke Max :)


Jag och Maggie åker efter en fyrhjuling, skoj var det :)


Riktigt trevligt och mysigt!!

Som ni kan se på bilderna hade vi det underbart! Jag tror jag hann med att prova det mesta. Jag körde fyrhjuling, medverkade i ett sparkrace, åkte bakom en fyrhjuling, blev skjutsad på bob, korvgrillning och massa annat :)

Detta måste verkligen göras om! Det var superskoj! När vi var nöjda på isen åkte alla till Berggården.. Där gjorde vi oss i ordning tillsammans inför självaste nyårsfesten :) Men det tänkte jag ta å skriva om imorgon istället.. Sov gott folket!

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Vilken otroligt mysig helg..

Det är otroligt vackert när solen är framme och ett par minus..



Lycka till på tentan..:)

2012-01-11 @ 17:14:32
URL: http://blogg.mama.nu/jagochdu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0