Torsdag..

Heej!
Idag har jag faktiskt varit ganska duktig om man får säga det själv.. Jag åkte till skolan och pluggade på laborationen i några timmar å sedan blev det föreläsning mellan 13.00 och 15.00. Efter föreläsningen satte jag mig ytterligare några timmar i datorsalen och jobbade vidare på rapporten..


Jag idag.. Dags att färga utväxten snart igen ser jag :/

När jag kom hem gick jag å handlade å sedan dess har jag varit hemma och tagit det lugnt. Skönt att varken ha något jobb eller träning att gå till! Nu snart ska jag krypa ner i sängen och tvinga mig själv att läsa några sidor ur förra kursens (tentan som jag blankade) lärobok..!

Det var min intressanta dag idag :P Vi får hoppas att jag kanske har något roligare att berätta imorgon :P
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0