Sömntuta!

Hej på er alla glada!

Idag vaknade jag sent! Jag vaknade av att det var någon som smällde igen förrådsdörren med en rejäl smäll (förrådet är vägg i vägg med lägenheten)! Men om det inte hade varit för den personen så undrar jag hur länge jag hade sovit egentligen!? Nu klev jag upp 11.30 och för en gångs skull var jag glad av att ha blivit väckt :)

Anledningen till att jag sov så länge idag var förmodligen för att jag var vaken till efter fyra någon gång i natt. Jag fastnade framför Möt Joe Black som visades på kanal 3. Jag såg den filmen för längesedan och hade ett minne av att den var bra så jag var bara tvungen att se klart hela för jag kom inte riktigt ihåg hur den slutade.. Men det var det väl värt, eller nått :P


En ganska bra film enligt mig :)

Jag har sedan jag vaknat ätit och pluggat. Det har gått ganska bra att plugga idag faktiskt, konstigt. Men jag ska såklart plugga ännu mer, jag måsta bara ta en liten paus.
För att liva upp dagen lite funderar jag på att åka en sväng till Kista Galleria, jag är shoppningsugen och har faktiskt pengar så att jag skulle kunna unna mig något. Men jag vet inte om jag orkar göra mig i ordning :P Imorgon ska jag ändå gå på stan med Isabelle så borde kanske bara vänta tills dess :S

Vi får se hur jag gör.. Men jag hoppas att ni har en mysig och givande lördag :)
Hörs ikväll! PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0