She is back :)

Heej allesammans :)
Kul att det är fler och fler som vill läsa min blogg!

Idag hade jag två givande föreläsningar, det kändes riktigt bra :) Jag sa ju förra veckan att jag redan var less på den ena, men shit vad intressant det var idag! Jag var lite mer aktiv, satt längst fram tillsammans med Benjamin och vi ställde frågor så fort vi inte förstod, läraren förklarade tills vi fattade :) Så just nu är min nya favoritkurs: Introduktion till astropartikelfysik!
Det drog över lite på tiden (och jag brydde mig inte ens) men jag var hemma till strax efter 16.. Då gick jag raka vägen till Ica och hämtade ut kursboken samt inhandlade det som behövdes för att fylla på kylskåpet.
När jag kom hem var klockan 16.40 och jag insåg att det blev stressigt för att hinna komma i tid till fotbollen, men jag hann precis med bussen :)

Det jag inte upptäckte förens jag hoppade av vid Danderyds Sjukhus var att jag hade glömt löparskorna hemma :/ Men men.. Fick åka med grabbarna till och från träningen idag, väldigt skönt att slippa springa om jag ska vara ärlig. Men det där var en engångsförtelse..

När jag kom hem blev det en lång och varm dusch :) Sedan dess har jag suttit och pratat med min kära roomie AZ som äntligen har kommit hem! Varit borta i över en vecka igen den rackaren.. Men nu är hon tillbaka i sitt allra bästa skick, se efter själva på bilden nedan :P


Fortfarande full-ute och glider i backen-bakis-sjuk-Anna-Zara! Trevlig tjej :P

Nu är jag faktiskt väldigt trött, i både kroppen och i huvudet så det är dags att börja dra sig till sängen..
Imorgon har jag ingen föreläsning så det blir plugg hemma hela dagen, om inte något annat och trevligare dyker upp förstås :P

God natt folket, hoppas att ni sover gott :)
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0