Nya kläder :)

Hallojsan!

Jag tänkte lägga ut bilder på kläderna som jag köpte igår :)
Det blev en vanlig lila trekvartsärmad tröja och en olivgrön genomskinlig skjorta från Gina Tricot och ett par ljusblåa Lee-jeans från JC :)
Det var längesedan som jag köpte byxor av lite bättre kvalitet så det känns väldigt bra :)


Lila tröja: 99:- Grön skjorta 249:- Jeans 999:-


Mycket nöjd med mina inköp :)

Idag hade jag på mig byxorna och den lila tröjan och det kändes väldigt bra! Så skönt när man är nöjd med sina inköp :)
Nu har jag varit på stan med Isabelle i flera timmar och det blev lite köp då också, hehe.. Så ska knäppa kort på det och lägga ut lite senare ikväll!

Hej så länge!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0