Min kära roomie :)

Hej igen alla!
Jag har alltså varit hemma i Stockholm i en dryg vecka nu å jag vete tusan vad jag har sysslat med :S Tiden har gått snabbt och jag har inte fått nå vettigt gjort.. Jag åkte hem för att plugga eftersom att jag har tenta, IMORGON! Men inte har det blivit så mycket pluggande gjort här inte..! Jag är så irriterad på mig själv!!
Det är ju så otroligt jobbigt att inte har gjort färdigt allt innan jul! När det är ett nytt år å allt vill man starta om på nytt! Inte hålla på med en massa gammalt skit! Uscha!

Jag har varit ensam hemma ända tills igår morse då min kära roomie Anna-Zara kom hem igen.. Hon har nämligen varit i Miami samt åkt på kryssning där borta den lilla rackarungen! Det är alltid skönt att vara själv men så mycket roligare och trevligare när man har sällskap, så det är skoj att hon har kommit hem igen! Dessutom har hon varit en väldigt snäll vän och köpt mig lite presenter :)


Två par trosor, bodybutter och doftspray från Victoria's Secret :)

Trosorna är väldigt bekväma och jag gillar att det står Victoria's Secret på dem :) Doften är också väldigt god! Så tack min kära vän, det var väldigt snällt av dig!!

Istället för att plugga denna vecka har jag kikat väldigt mycket på serier :/ Jag har med andra ord varit en riktig soffpotatis! Inte bra! Tack och lov har vi iaf kommit igång med fotbollen igen! Å de fyra träningarna vi har haft hittils har inte varit nådiga! Shit vad jag har haft och fortfarande har träningsvärk!!!! Det är sjukt vad otränad jag är! Otroligt skoj är det iaf, att träningarna ligger på topp! Det är ju så mycket roligare att komma hem efter en träning och vara helt slutkörd än att inte vara det! Vi får hoppas att jag blir bättre, starkare och uthålligare :)

Nu ska jag dra mig mot sängen.. Jag tänker trots att jag inte kommer klara tentan imorgon gå dit å läsa igenom den. Jag kommer förmodligen lämna blankt och satsa på en omtenta istället! Jag vet dock inte när den är :S Jag hoppas att den är senast om en månad så att jag får den överstökad så fort som möjligt..
Aja, god natt på er! Vi hörs imorgon..

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Vännen, kämpa på nu.. Du har inte långt kvar..:) du är duktigt och kommer att fixa det här..:)



As snygga trosor..:) jag skulle oxå vilja ha lite finare trosor..:)

Snällt av az...:)

Pusss

2012-01-18 @ 13:34:08
URL: http://blogg.mama.se/jagochdu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0