Jagad!

Heej!

Nu börjar det bli sådär sent igen. Jag borde sova nu. Jag ska gå å lägga mig så fort jag skrivit klart det här å det ska bli riktigt skönt :)

Jag åkte in till Kista en sväng idag, alldeles för mig själv. Jag är van att vara själv nuförtiden, min roomie AZ är ju typ aldrig hemma :/ Den här veckan har hon varit i Åre å nu ihelgen är hon i Gnarp.. Men på måndag får jag se hennes fina ansikte igen :)

Jag köpte ett par byxor och två tröjor idag. Jag har inte knäppt kort på dem än, men kan göra det imorgon så att ni får se :)
Nu ikväll har jag kikat på Änglar och Demoner och sedan Jagad. Det var väldigt längesedan som jag såg Jagad och den filmen gillar jag så det var ju trevligt!


Harrison Ford han kan han :)

Nää, nu måste jag sova! Men vi hörs imorgon istället :)
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0