J. K. Rowling!!

Hej igen alla!
Bara för att jag sa att jag skulle skriva ett till inlägg ikväll göra jag det nu. Egentligen orkar jag inte för jag är supertrött.. Men det finns en sak jag vill dela med mig av :)
De flesta av er som läser kommer tycka att jag är en stor tönt, men det struntar jag minsann i :)

Jag rent ut sagt älskar Harry Potter! När jag var 11 år fick jag den första boken i julklapp av mamma å sedan dess har jag läst alla de sju böckerna ett antal gånger samt sett alla filmerna! Nu har jag äntligen laddat hem alla filmerna och sett på dem igen. Jag minns att jag inte tyckte om dem så mycket när de kom ut, iaf inte alls lika mycket som böckerna, men nu tycker jag att de alla är riktigt bra!!


Otrolig författarinna!

Idag såg jag på den sista filmen och önskade att det skulle finnas fler.. Ni som inte har läst böckerna eller sett filmerna borde verkligen göra det. Man kan tro att det är lite fjantigt och det kan det väl kanske vara på sina ställen, men historien är huur bra som helst! Så otroligt hur hon lindar in alla böckerna med varandra och tillslut får allt att hänga ihop! Riktigt coolt hur man kan ha en sån fantasi att man verkligen bygger upp en helt ny värld och får den att kännas verklig :)

Så mitt råd till er ikväll är alltså att läsa böckerna och sedan se filmerna :) Vi hörs imorgon, sov gott på er!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0