Fördriver tiden..

Hej hej på er!

Just nu sitter jag på tunnelbanestationen Danderyds sjukhus och väntar på att klockan ska bli 18.00 för då kommer nämligen min tränare och hämtar upp mig med fler och kör oss till träningen.. Idag ska vi ena halva av träningen ha "cirkelträning" och andra halvan gym, därför gillar jag onsdagar :) Det är skönt och jobbigt! Skoj att även göra något annat än att bara spela fotboll :P

Tidigare idag har jag varit i skolan å pluggat på mon laborationsrapport som ska in senast på fredag. Det har väl gått sådär, jag tycker inte alls att den är nå rolig att skriva på..
Efter skolan blev det jobb hos min elev och nu sitter jag här och försöker driva tiden..

Vi hörs ikväll! Ni får en bild på mig som jag tog i datasalen idag :)
Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0