En vanlig tisdag - eller!?

Heej!

Igår hade jag som sagt en lång laboration, den gick faktiskt rätt så bra. Jag blev färdig före alla andra och jag förstod vad jag höll på med, å det är ju alltid positivt :)
Jag drog hem å donade lite innan det blev dags för fotbollsträning. Efter fotbollsträningen blev det en riktigt god middag och film. Det blev filmen Snatch, trodde att jag hade sett den förut, men det hade jag ju inte :P Den var bra, satt å skrattade till då och då :) Brad Pitt med bar överkropp var ju såklart också trevlig att kika på ;)

Idag har jag bara varit hemma. Det blev för lite sömn i natt så jag har legat å halvsovit lite hela dagen istället.. Jag borde ha pluggat lite, men har inte orkat. Därför blir det stenhårt med det imorgon istället! Men jag har redan fått tillbaka min laborationsrapport som jag skickade in sent i söndagskväll och jag klarade den :) Hihi! Så skönt! det trodde jag faktiskt inte, satt å chansade lite där på slutet.. Så det känns ju riktigt, riktigt najs! Nu är det bara att hoppas att jag klarade den tentan också så är de kurspoängen färdiga :)

Det får vara allt för idag..
Å ja just det! Hoppas att ni alla som har nån att dela alla hjärtans dag med har haft en mysig dag och att ni som är ensamma, som jag själv, inte har sörjt ner er alldeles för mycket :)

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0