Överraskning :)

God dagens!

I fredags hade jag fått ett AVI från posten. Jag blev genast nyfiken men orkade inte gå å hämta ut det på affären :P Men igår gick jag dit med en stor nyfikenhet, jag fick paketet och det var adresserat till både mig och AZ..
När jag gick hem skakade jag och klämde på paketet och jag kände dessutom igen handstilen, den tillhör nämligen vår kära vän Hanna :)
När jag var hemma hade jag faktiskt redan listat ut vad som låg i, man är ju en liten mastermind ;)
Jag ringde AZ å berättade att vi fått ett paket..


Spännande :P

Jag öppnnade det medans AZ var kvar i telefonen och denna lapp låg inuti:


Så störtskönt Hanna  :)

Å det var som jag hade trott, i paketet låg en Vanish-spray :)


Tack vännen, det hade du verkligen inte behövt :)

Jag testade genast om det gick att få bort rödvinsfläckarna, å det gick ju alldeles lysande :) Men ni som har varit hemma hos oss vet att vår soffa inte direkt är den renaste ändå.. Så istället för många och små mörkröda fläckar är det nu en stor ren "fläck" :) Haha! Jag förstod att det skulle bli så.. Vi borde spraya hela soffan!

Pöss på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna-maria

Klockrent Hanna..:)

Ni är för Goa..

2012-02-13 @ 07:04:58
URL: http://blogg.mama.nu/jagochdu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0