Stiftpennor vs. Bläckpennor!

Todeloo!

Jag tänkte att jag skulle ta å kika in här innan jag går å lägger mig.. Vet dock inte riktigt vad jag har att dela med mig av :S

Idag var jag iaf hemma å pluggade på rätt så bra, mot eftermiddagen blev det jobb för MyAcademy å sedan direkt därifrån till träningen :)
När jag kom hem blev det en lång dusch å sedan en räksallad framför det senaste avsnittet av Glee :)
Det är sjukt vad "färska" avsnitt de gör alltså! De lyckades ha med en hyllning till Whitney Huston, avsnittet sändes liksom igår i USA, det var ju väldigt fint gjort :)


Lite tråkig bild kanske, men såhär ser det ut när jag skriver anteckningar på astropratikelfysiken :P

Har börjat använda bläckpenna istället för stiftpenna nu, det är både på gott och ont. Väldigt jobbigt när det blir fel :P Haha.. Men så jobbigt att hålla på med alla dessa stift hela tiden och dessutom känns det som om att jag köper en ny stiftpenna för varje kurs, jag vete tusan vad jag gör av dem. Antingen går de sönder eller så glömmer jag dem nånstans, väldigt irriterande!

Aja.. Ska komma på nå skoj att berätta imorgon :)
Sov gott på er!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0