Jag vill ha en bil!!

Hallojsan :)
Idag är det väldigt fint väder här i Stockholm, det lyfter ju upp humöret några snäpp, vilket är underbart :)

Jag är just nu på väg till skolan, har föreläsning mellan 13.00 och 15.00.. Innan dess tänkte jag fortsätta att plugga lite när jag kommer fram.

Jag fick mail av min lärare i kursen Stjärnornas struktur och utveckling idag, han berättade att tentan varit rättad i en vecka men att det varit fel på mailen så det inte har gått att skicka till folk som har hotmail. Aja, så jag ska se om jag kan hämta ut den idag, det beror på om hon på studentexpeditionen är frisk.. Hoppas, hoppas att jag klarade mig!!

Annars kan jag meddela att jag dagarna i ända går å tänker och fantiserar om en bil! Jag har ett sånt begär efter en sådan nu att jag tror jag kommer köpa en inom en snar framtid! Engångsavgiften är det inga problem med, det är månadskostnaden som kan bli ett dilemma.. Men jag vill väldigt gärna ha en! Tänk att kunna åka till och från träningarna, samt till jobbet! Skulle seriöst spara in timmar i tid! Jag vill, jag vill!!

Vi hörs senare :) Här får ni en bild på mig när jag väntade på bussen nyss.. Idag blev det plattat hår :)

PussPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0