Ge mig en karl!

Heeej och välkommen till ensamma klubben!

Usch.. Nu känner jag mig väldigt ensam..! Tråkigt!
När till och med ens farmor inte tror att man ska spendera en hel helg för sig själv börjar man fundera :/

Tacka vet jag att jag har mina serie-dröm-män :P Haha! Patetiskt! Men om någon bara kunde berätta för mig vart jag kan finna dem i verkligheten skulle jag dra dit på en gång ;)


Damon Salvatore (Vampyr) - The Vampire Diaries


Hank Moody (Författare) - Californication


Chuck Bartowski (Hemlig agent) - Chuck


Alcide Herveaux (Varulv) - True Blood


Chuck Bass (Miljonär) - Gossip Girl


Ezra Fitz (Lärare) - Pretty Little Liars


Jackson Avery (Läkare) - Greys Anatomy

För att vara lite realistisk räcker det med att berätta vart fina och trevliga karlar finns, de behöver inte vara vampyrer eller läkare :P

Aja.. Ska väl drömma mig bort lite igen då..
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0