En riktig pluggdag!

Hallå hallå!

Shit vilken dag! Å vad jag har varit duktig, är lite stolt över mig själv :) Var i skolan 8.45 och började bege mig hemåt igen 17.15.. Har max haft en timmes rast och pluggat eller varit på föreläsning resten av tiden! På bussen vilade jag från pluggandet men när jag kom hem var det bara att fortsätta. Så då blev det plugg mellan 18.00 och 19.30 och därefter gjorde jag i ordning mat.
Nu har jag kikat på tv i två timmar och måste plugga i en timme till innan det är dags för sängen.. Imorgon börjar tentan 9.00 så ni kan väl snälla hålla tummarna för mig, allt jag begär är ett E, så länge jag blir godkänd är jag nöjd!

När tentan är gjord kommer morgondagen att vara en bra dag :) Så jag längtar tills dess! Jag ska knäppa mycket kort i helgen så att jag har något skoj att lägga ut här :)

Det får vara allt för nu. Men kom ihåg att hålla tummarna för mig ;)
Jag skriver och berättar hur det kändes imorgon..

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0