Å så var det fredag igen!

Heej!

Jag har fortfarande inte lagt in bilderna på datorn, sorry.. Det får bli imorgon istället :)

Idag var jag alltså i skolan och arbetade med rapporten, jag gjorde typ klart alla uppgifterna, nu ska jag bara skriva inn de sista detaljerna imorgon innan jag skickar in den. Är rätt säker på att jag kommer få åter på den, men då får jag iaf reda på vad jag har gjort för fel..

När jag kom hem vilade jag en sväng å sedan var jag duktig nog att byta om och bege mig ut runt sjöarna.. Det var ganska jobbigt och det gick lite segt, men jag tog mig runt iaf. Det var riktigt skönt att ta en varm och skön dusch sen :)

Sedan dess har jag bara varit här hemma, själv. AZ har nämlingen svikit mig, igen, och dragit upp till Gnarsp.. Men men, det har blivit en kväll framför tvn, med först Notting Hill och sedan Män som hatar kvinnor. Samt en massa surfande på nätet och WordFeud-spelande :P


En bra svensk film :)

Jag såg den amerikanska versionen av Män som hatar kvinnor förra helgen; The girl with the dragon tattoo. Å jag står nog fortfarande fast vid att jag gillar den svenska bättre :) Förmodligen är det så bara för att jag såg den först, det brukar kunna vara så..


Såklart också bra :)

Aja, nu är det dags att dra sig mot sängen. Kanske att det blir ett avsnitt av Greys Anatomy innan jag somnar :) Men god natt på er så hörs vi imöran!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0