Å där satt den :)

Heej!

Jag klarade tentan :) Weeehoooo!! Så härligt! Nu är jag i fas igen, riktigt najs känns det! Fick till och med ett D så var inte ens på gränsen att inte klara den :) Så skööönt!!

Imorgon ska jag in å arbeta med den nya laborationsrapporten, vill få den klar så snart som möjligt så att jag kan koncentera mig på att klara de två kommande tentorna också :) Jag ska möta upp Jonathan å få hjälp av honom, samtidigt som jag ska hjälpa honom med rapporten som jag skrev klart i söndags. Tjänster och gentjänster ni vet, underbart när det fungerar :)

De senaste två veckorna har jag börjat strunta i planerna på att byta inriktning och bli lärare och istället fortsätta med det jag håller på med och ta en masterutbildning i astronomi.. Det är Benjamin som har fått mig på de tankarna istället och just nu känns det som det rätta för mig. Men väldigt svårt att veta vad man ska göra med livet alltså. Jag ska kontakta en studievägledare imorgon och bestämma möte till veckan, förhoppningsvis kan jag få lite mer svar då. På vad jag kan bli och jobba med å sådär :)

Nu är det dags att gå i säng, ja såhär tidigt.. Ska väl läsa några sidor i kursboken först men jag känner mig väldigt trött så kommer nog somna ganska snabbt..

Vi hörs imorgon :)
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0