Övertrött!

Hej!

Nu är det sådär otroligt sent igen! Shit vad tiden går snabbt :P Idag har jag iaf varit på skolan och haft föreläsning i 3,5 jobbiga timmar! Den här mattekursen är så otroligt svår och abstrakt, förmodligen anledningen till att så många ännu inte har klarat kursen.. Den heter Analys 4 och jag skulle ha gjort den tentan på hösten i tvåan, men så blev det inte :P Skippade den och satsade på att klara de andra kurserna istället, vilket jag gjorde :)


Jag idag på väg till skolan..


Föreläsning i Analys 4..

Direkt efter skolan åkte jag till fotbollsträningen som idag var väldigt lugn. Vi körde mestadels långa passningar, inlägg och skott. En sån där trevlig träning som man behöver ibland :) Efter träningen var det packning av diverse olika saker innan vi kunde åka hem. Jag har inte berättat det här, men vi ska åka på träningsläger på lördag :) Jag längtar så! Det blir till Alanya i Turkiet, lördag till torsdag, det kommer förmodligen bli toppen!

Nu måste jag verkligen försöka sova trots att jag är övertrött.. Vi hörs något mer i morgon istället :)
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0