Lite mer bilder :)

Heej heeej!

Idag gick jag upp vid niotiden som jag har gjort de senaste dagarna och åt en god frukost samtidigt som jag kikade på nått avsnitt av "How I met your mother". När det var färdigätet satte jag mig ned och började äntligen jobba med min labbrapport!! Som jag har skjutit upp på det, skönt att jag kom igång lite idag :) Fick hela 4 sidor skrivna, så det känns ju riktigt bra. Men än är det många sidor kvar. Mitt mål är dock att jag ska vara färdig med den senast på söndag, så det borde gå vägen tycker jag!

Jag kom på att jag hade lite bilder i kameran som jag inte lagt in på datorn så det har jag gjort nu så att jag kan lägga in lite här på bloggen :)


Fina Hanna förra helgen :) Hon skrev ett väldigt fint blogginlägg om mig igår också, ni kan gärna gå in och läsa det på hennes blogg; hannasundin.blogg.se


Isabelle, Patrik och Jocke också förra helgen :)

Mot eftermiddagen idag hoppade jag på bussen och åkte hem till min elev och jobbade där. Sedan åkte jag hem och snackade lite i telefon med min kära lillasyster Antonia. När vi lagt på tog jag min CYKEL (:)) och åkte till Ica Maxi. Där passade jag på att köpa ett lås till cykeln samt en hjälm (shit vad duktigt av mig, måste vara för att AZ sagt att jag måste ha en).. Det kändes oerhört befriande att kunna ta sig dit på under 10 minuter!


Danne som friar till AZ :P Haha! Det var ett uppdrag som han måsta göra ;)


Danne och AZ inne på festen där jag inte kände nån :P


Jag och AZ på festen :)


Jag och Josephine (Dannes syster) inne på Berns :)

Nu ikväll har jag lagat till god mat och kikat på några fler avsnitt av "How I...". Det är alldeles strax dags att dra sig till sängen ska bara dona med lite småsaker först.. Men vi kan ju ta å höras imorgon igen istället :)

Puss Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0