24:e april :)

Hallå där folket :)

Sen jag kom hem från Turkiet har jag hunnit med en hel del fester. För många för att min ekonomi egentligen ska klara av det, men vad gör man inte för att ha lite skoj :S :P Haha.. Så på fredagen hörde ett grabbgäng från Norrland av sig och sa att de skulle ute. Jag hängde med dem och hade riktigt trevligt hela kvällen/natten :)


Norrlandsgrabbar :P

På lördagen var jag otroligt seg. Men pallrade mig upp och lyckades bli sugen på en ny omgång av fest :P Haha! Så lurade hit Hanna från Uppsala, me like :) Å ordnade middag här hemma som även Isabelle, Patrik och Jocke var med på. Vi brudar drog sedan ut och mötte upp Sofie. Vi tillbringade resterande delen av kvällen på East, trevligt tyckte jag :)


Isabelle, lite suddig bild kanske :S :P


Hanna och Sofie :)

Sen passerade en till vecka fylld med skola, fotboll och jobb som vanligt. Vi hade faktiskt seriepremiär, men kan berätta mer om det i ett annat inlägg istället :P För i lördags blev det dags för partaj igen :) Haha! Danne kom hit och jag, han och AZ hade väldigt trevligt med spel och middag. Sedan drog vi in till en fest på Valhallavägen till folk som jag aldrig har träffat förut, sånt är skoj :) Det slutade sedan med att vi gick på Berns. Jag har aldrig varit där förut och jag gillade det starkt! Ett sånt ställe som jag har letat efter där man både kan sitta ner och snacka och dansa om man har lust med det istället :)


Danne och AZ oerhört sexiga i sina ombytta roller :P

Idag är det ju faktiskt så att jag har fyllt år också. Hela 23 år har jag blivit nu, shit vad tiden går snabbt :/ Sjukt alltså! Det har firats med att städa hela lägenheten som såg ut som ett bombnedslag :P Haha.. Oerhört trevligt.. Men telefonen har gått varm idag och det är ju alltid trevligt :) Trots att födelsedagar inte alls betyder lika mycket längre tror jag ingen kan förneka att det faktiskt är kul att vara i centrum för en dag :)

Min storasyster Jessica skickade en otroligt fin bildsamling med text och musik till mig, jag blev alldeles rörd och tårögd :) Ritkigt vackert var det, samt att hon lovade en middag på valfritt ställe någon gång när vi båda har tid :)
När min kära roomie kom hem från skolan ville hon ge mig sin present (som hon btw har pratat om i över en vecka) och självklart ville jag ha den, var ju riktigt nyfiken på vad hon hade kunnat hitta på för nå.. Men vi var tvugna att gå ner till den andra lägenheten på bottenvåningen som hennes föräldrar har. Å jag hade fortfarande ingen aning om vad det kunde vara för något. När vi stod utanför dörren gav hon mig nyckeln å sa åt mig att öppna dörren.. Jag blev lite småskraj där ett tag att det var nåt som skulle hoppa fram eller så.. Men det var det ju inte, som tur var! Jag öppnade dörren och fick syn på en cykel med en lapp där det stod Grattis Mimmi! Haha, hur otrolig är inte AZ? Hon har liksom gått och köpt en cykel till mig :) Jag fattade ingenting, så gulligt och smart! Någonting som jag behöver utan att ha tänkt tanken att köpa det själv, perfekt! Jag blev och är fortfarande otroligt glad över den!! Vi tog självklart en cykeltur :) Vet inte hur många år sedan det var jag cyklade, men det gick ju bra. Cykeln kändes stabil och jag upplevde den där lätta frihetskänslan :)


Jag (ful som fan, det var ju faktiskt en städddag) och min fina, nya cykel :)

Vi cyklade till Ica och hämtade ut mitt paket som jag fått från Antonia och Matte, det var väldigt stort och min nyfikenhet väcktes till liv igen :) När jag kom hem öppnade jag det stora paketet och i låg det här fina:


På kortet stod det:
"Grattis Mimmi-Caroline
ibland kan man känna sig kall
och ensam, ta då på denna
så ska du få känna
en annan femma!
Kramar lillsyrran och Tias"

Haha, bästa rimmet i världen, eller inte :P Haha :) Men jag förstod då genast vad det var de hade skicka mig.. Jag antar föresten att jag allt för ofta klagar på att jag känner mig ensam :P Haha..! I paketet låg det en superstor, supermjuk, rosa filt med ärmar och ficka för tv-dosan :) Haha, perfekt! Så mycket som jag ligger å degar i den här soffan. Riktigt mysig är den, sitter i den just nu :) Så det var också en väldigt bra present!

Förutom det så har jag fått pengar. Ni vet sånt som man alltid behöver, speciellt när man är student och har levt över sina tillgångar :S :P Tur att jag fyllde år nu, haha! Så även det var perfekt :)

Så tack alla som har gratulerat mig idag, det betyder väldigt mycket :)
Nu ska jag sova.. Natti natti!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0