Turkiet 2012 - Dag 5 (del 2) :)

Heej folket!
Nu tänkte jag ta och skriva det sista inlägget om träningslägret i Turkiet 2012. Jag var sedan förra inlägget redan inne på dag 5, alltså sista dagen. Den sista femkampstävlingen bestod av pingis och därefter var det dags att göra sig i ordning för kvällen. Vi "äldre" hade bestämt träff i lobbyn 18.00 för att planera och fixa med det sista inför inkilningen :)


Linda, Madde och jag :)


Frida och Ida :)


Frida testar att göra "gummibandet" så att vi kunde avgöra om vi skulle ta med den leken eller ej. Vi tog absolut med den :) En video på detta finns på facebook, jag kunde inte låta bli att lägga upp den, jag dör av skratt varje gång! Kika på den :)

När klockan blev 19.00 gick vi in till matsalen där vi alla samlades för den sista måltiden.. Kändes väldigt sorgligt att det redan var över. Men vi hade samtidigt fortfarande en rolig kväll framför oss, förmodligen den roligaste :)


Lisa, Madde och Anna :)


Emma håller sitt sista fantastiska tal :)

Efter middagen rövade vi "äldre" bort Kalle i nästan en timme för att köra vår speciellt inkilning på honom, haha :) Jag ska inte berätta så mycket mer än så, för det rör bara oss som var med.. Men skoj var det iaf! Hihi!


Hjälper Kalle en bit på traven.. :P


Otroligt skeptisk till det vi hade att bjuda på :P


Linda, Angelica, Madde och Helena! Riktigt skoj hade vi den där timmen :)

När Kalles inkilning var över mötte vi upp alla igen inne i en perfekt sal. Där hade först våra tre tränare ett avslutande snack gällande träningslägret och sedan blev det dags för den stora inkilningskvällen :) Weehoo!


Kent, Kalle och Tony uppklädda och fina :)

Till att börja med fick alla som blivit och skulle bli inkilade gå upp framför oss andra och berätta vad de hade fått för personligt uppdrag under resan.. Alla hade nämligen fått ett lite halvjobbigt uppdrag att göra upprepande gånger under vistelsen utan att berätta för någon annan vad det var :P Det var allt från att; hålla tal vid varje middag, alltid hävda sig bättre än de andra, flörta med Tony, fjäska för Kent, äta av andras mat, sminka sig inför varje träning osv.. För oss "'äldre" har det varit väldigt underhållande kan jag säga :)


Madde, Johanna, Emma, Lovisa, Sara, Rebecka, Linnéa, Freddie, Linea, Kalle, Jossan, Lisa, Karin, Jassi, Tess och Bea :) Alla klädda för att passa sitt musikframträdande :)


Jossan, Elin, Astrid, Klara, Filippa och Ebba :) Så tjusiga var de allihopa! Me like!

När de som varit sämre på sina uppdrag blivit lite utpekade och endel även bestraffade var det dags för höjdpunkten; vår alldeles egna melodifestival :)
Alla lagen, som vi hade delat in i fyra, var så otroligt bra! Shit vad glatt överaskade vi alla blev! Så underbart skoj när alla verkligen har lagt ned tid och ansträngt sig, riktigt bra var det :)
Tyvärr så tog batteriet på min kamera slut där, så resten av bilderna är tagna med iPhonen och de är väldigt suddiga.. Men bättre än inga iaf :)


Lag 1: Lovisa, Rebecka, Jossan, Lisa och Linnéa :)


Lag 2: Linea, Freddie, Sara, Jossan och Astrid :)


Lag 3: Elin, Madde, Ebba, Johanna och Klara :)


Lag 4: Jassi, Tess, Filippa, Karin och Bea :)

När melodifestivalen var över "kastade" vi ut tränarna och fortsatte med lite pinsamma lekar och utmaningar för de fyra lagen :) De alla var mycket duktiga där också.. Men jag tänker faktiskt inte lägga ut nå bilder på det, för det är några timmar som bara rör oss :)
När vi var färdiga med inkilningen dansade vi loss riktigt ordentligt, det var ett väldigt bra högtalarsystem att koppla in iPhonen :) Vi rockade framför allt till: "Hotta Brudar" av Magnus Uggla såklart ;)

När vi dansat färdigt plockade vi ihop och själva inkilningskvällen var över. Men många av oss gick och satte oss brevid poolen och hade det väldigt trevligt :) Ingen ville gå och lägga sig, för när man vaknade nästa gång väntade hemresan..


The Roomies: Filippa, Emma och jag mitt i natten den sista kvällen :)

Jag vet inte om ni kan förstå vilken fantastisk resa jag har fått vara på, men jag har åtminstone försökt att förklara för er med dessa inlägg och bilder :) Det har alltså varit helt otroligt och underbart! Vi hade sån tur med vädret och alla var på sitt bästa humör! Fotbollen gick väldigt bra den med :) Så skoj!!! Dessa minnen kommer sitta kvar otroligt länge. Jag kan utan att överdriva säga att jag har lärt känna alla i laget nu och att jag trivs väldigt bra med dem! Väldigt, väldigt skoj :)

Nu ska jag gå å sova.. Men vi hörs imorgon :)
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0