Turkiet 2012 - Dag 4 :)

Tjolahopp!

På tisadagen i Turkiet klev vi också upp i tid. Tog vår morgonpromenad och åt en god frukost. Träningen började 9.30 och det var skönt att springa av sig lite från gårdagens matcher. Innan vi åkte tillbaka till hotellet från träningen kom vår andra gren i femkampstävlingen. Det var då en precisionstävling :) Vi stod på långsidan och skulle sparka bollen så nära mittpunkten som möjligt. Mitt lag (som endast bestod av mig själv den dagen) kom 5:a.. Innan lunchen och efter lunchen blev det solning :)


Underbart väder!


Alla såg ungefär ut som Frida när vi solade, täckte panna och axlar :P

Det blev sedan en eftermiddagsträning också. Ganska trött var man då, men vi hade ändå en bra fart på spelet så det var skoj :) Vi avslutade den träningen med en till tävling. Skott-tävling! Det gick åt skogen för mig, alla i laget har verkligen ett sånt bra tryck.. Men inte jag :P Haha.. Så vi kom dessvärre sist i den tävlingen.

Efter träningen var det bara att hoppa in i duschen och göra sig i ordning för en sväng till stan. Vi alla gjorde oss fina och hoppade på bussen. Det dröjde lång tid och vi alla var superhungriga och lite otåliga. Men vi lyckades hitta ett väldigt trevligt ställe som ordnade så att vi alla 33 fick plats längs ett långbord :)


Jag och Johanna :)


Emma håller återigen ett förträffligt tal :P


Frida :)

Efter middagen gick vi runt lite i affärer. Men det var inte så mycket tid kvar så vi hann inte med så mycket. Men för mig spelade det ingen roll för jag hade ändå inte planerat att shoppa nå. Vi lyckades dock handla lite inför vår inkilning vilket var bra :)

Vi fick sedan vänta ett bra tag på bussen och när vi väl kom hem tror jag alla var helt slut. Åtminstone jag och mitt rum för vi dumpade rakt ned i sängarna :)

Jag skriver lite mer igen ikväll :)
Puss på er och ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0